Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 18. júna 2017

Zo Štrbského


Ahojte !

Vedela som, že s ním chcem ísť do Tatier, veď je to naša pýcha predsa, ale nevedela som, kde presne. Pôvodne sme chceli prespať niekde pod holým nebom, ale kvôli možnému snehu vo výškach sme od toho upustili. Tak sme rozmýšľali o nejakej chate, napr. Téryho, ale po spísaní všetkých miest, čo sme chceli na Východnom SK vidieť, sme si to nemohli časovo dovoliť. 
Ja mám síce radšej niekoľko hodinové túry na Štíty, pri jeho som však rýchlo pochopila, že tudy cesta nevede :D 
Mala to byť kratka túra, ba priam prechádzka, trvanie cca hodinu, vidieť nejaké to Pleso.
Všetko naznačovalo tomu, aby sme išli na Štrbské pleso a odtiaľ po červenej značke asi hodinu na Popradské pleso. 
Bolo to 2 v 1, takže nebolo nad čím váhať.
On ako Španiel nie je na jazerá zvyknutý, býva akoby na púšti, preto sa mu naskytol nový druh vzrušenia a mňa to celkom bavilo pozorovať :D

Náladu sme mali dobrú počas celého dňa, čo pri ňom nie je vôbec prekvapivé, s ním ma každý výlet baví :)
Rozveseľte ženu a ona si vás bude vyhľadávať sama :) 😊

Sedíme si tak vo vlaku, rozprávame sa, pozeráme von oknom a zrazu obaja začujeme ako jedna teta vraví do telefónu:,, Bla,bla, Čičmany, bla,bla"..
Juan zopakuje tým jeho radostným tónom keď nejaké slovíčko vie, resp. ho predtým už počul:,, Čičimany"
A ja mu vravím:,, No, it's Čičmany"
On:,, Yes, I said Čičimany"
Ja:,,Juan, u said Čičimany, it's Čičmany"
Juan :Ye(s)..Whaaaaat? 😁
Teepek oproti a ja záchvaty smiechu 😁

Alebo ako som ho v Paríži učila farbu na semaforoch ,,červená, zelená"
O minútu pamätá a o 10 min je z toho ,,čelená" :D

Dokáže zaviesť nový pojem ,,Dobridenia", je to niečo medzi ,,Dobrý deň" a ,,Dovidenia" :D

S ním sa človek ozaj nikdy nenudí a to, že sa mu Tatry naozaj páčili a bolo pre neho nezvyčajné vidieť toľko zelene, lesov, kosodreviny, jazier a na vrcholoch sneh, ma to všetko úprimne tešilo :)

Majte pekný deň

Vaša A. ❤

-------------------------------------------------------------------
Hey guys! 

I knew I want go with him to High Tatras, but I didn't know where exactly.
The first plan was that we will sleep outside, but because of snow of the mountains, we changed our mind. Then we were thinking that maybe one cottage is not so bad idea, but because of not so much time here in Slovakia, we again changed our mind. We wanted visit my friends at evening, so we knew we wanted only short walk and to see a lot of things, especially lakes. So the best idea was going to Štrbské pleso and then one hour to Popradské pleso.

He said He likes it, cause he lives in Spain on place which looks like a desert, so it s not normal for him to see a lot of lakes, scrubs, forest or snow on the mountains.

I really enjoy that trip with him, but not only that one, I really like going somewhere with him, I have always good mood :)
 Make a girl smile on her face and she will try to find you again :)

Have a nice day! 😊

Your A.❤






































Žiadne komentáre: