Celkový počet zobrazení stránky

streda 21. júna 2017

Santa Bárbara Castle


Ahojte !

Keď som spomenula kamarátke, vďaka ktorej som tu v Španielsku na stáži  a bývam v tom istom dome ako ona bývala, že chcem ísť do Alicante, hneď mi poradila, aby som išla na miestny hrad. Fotky som si nejak nepozerala a našla som to vlastne náhodou, keď som si prezerala uličky Barria Santa Cruz, o ktorých som písala v minulom článku. Spoza jednej takejto kvetovej uličky na mňa vykukla cesta, ktorá jednoznačne viedla k tomuto hradu. Tak vravím si, paráda! Jediná nevýhoda bola 36 °C, ťažký batoh na ramenách, žiadny tieň a veľký kopec pred sebou. Ale bola to výzva. 

Výhľad odtiaľ je úžasný. Na celé Alicante. Autom sa dá ísť až hore pred vstup a čo som bola prekvapená, vstup je zadarmo. Taktiež je tam výťah alebo sa môžete priviesť autobusom

Potom som odtiaľ išla už iba k moru s knižkou a len tak tam oddychovala 2 hodinky :)

Užívajte deň !

Vaša A. ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi friends !

When I said to my friend (I should say Thank you to her because maybe if she is not, I am not now in Orihuela on intership) which also visited Alicante, that I want it visit too, she said just one thing:,, Go on the castle there".
I didn´t see so much photos of this castle before and If you want go there, the best way is go at the first to visit Barrio Santa Cruz ( street with a lot of flowers and nice houses) and from there you can go on the castle. It´s so near.

I had only one problem. It was 36 °C there, I had heavy backpack, no shadow and castle was on a big mountain. But I like it, so I went there and It was so beautiful!

Amazing view and in front of castle is car parking. You can use also elevator or bus.

I went on a beach from this place and it was really good idea. It´s so near and I really needed it.

I took my book and I was there 2 hours :) 
Kisses!

Your A. ♥






















Žiadne komentáre: