Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 26. júna 2017

Eating paella with Spanish friends



Ahojte !

Už ste niekedy jedli paellu? Je to typické španielske jedlo, je to akoby zvláštny druh ryže a môžete ju jesť s čímkoľvek, no mne chutí najviac presne táto ! S morskými plodmi. Fakt výborné !
Ak nie ste s južanských krajín, možno budete mať rovnaký problém ako ja, čo ako jesť, ale zvládla som to aj bez youtube, kamaráti mi pomohli :D

Španielska kuchyňa mi chutí viac ako som si myslela a keď sa vrátim na SK, plánujem niečo z tohto kúta navariť, aspoň moja mamka nebude mať problém, čo na dnes uvariť.

Držte sa !

Vaša A. ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi friends !

Did you try paella ? It´s a typical spanish food, you can eat it with whatever you want, but my favorite is exactly this one ! With a seafood. So delicious! If you are not from South countries, maybe you will have the same problem like me, how to eat it :D

I really like spanish food, more than I thought, maybe I will cook something in Slovakia and my mum will not have more problems what to cook today.

Have a nice day, dears !

Kisses

Your A. ♥







Žiadne komentáre: