Celkový počet zobrazení stránky

streda 21. júna 2017

Beach in Alicante



Ahojte !

Ako som už písala v minulom článku, potom, čo som zdolala vrch, na ktorom sa pýšil hrad, som si išla oddýchnuť na pláž. Otvorila som knihu, ktorú som mala rozčítanú z vlaku a ani neviem ako, prešli 2 hodiny a usúdila som, že je čas ísť.

Opálenú mám iba zadnú časť tela, keďže som ležala na bruchu, ale ja to tu v Španielsku za tých pár mesiacov doženiem.

Držte sa !

Vaša A. ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi friends !

How I wrote on the last post, I went to the beach after I visited a castle on a big mountain.

I opened my book and I was lying there 2 hours. I have brown only the back of the body, cause I was lying all time only on my belly. But it´s ok, I will be in Spain 2 months, so it will be better :D

Have a nice day, dears !

Your A. ♥




Žiadne komentáre: