Celkový počet zobrazení stránky

utorok 20. júna 2017

Puerto de Mazarrón


Ahojte !

V hlave mi najviac z toho dňa utkvela situácia, kedy mi Juan ukázal nie tak verejnosti známu jaskyňu, pri ktorej boli zavesené fotografie dvoch mladých ľudí, ktorí tam počas odlišných rokov zahynuli. Keď mi Juan rozprával príbeh jedného z nich ako sa to celé stalo, mala som zimomriavky po celom tele a úplne som sa do toho vcítila.
Kvôli prílišnému dýchaniu sa začali vytvárať kvaple, ktoré vodu zamútili a tento mladý človek nemohol nájsť východ. Jaskyňa bola dlhá niekoľko kilometrov a v niektorých častiach bola úplná absencia kyslíka. Ten druhý človek zahynul len 8 metrov od východu.

Tak. Ale dosť bolo smútku.

Mazarrón je jedno z najkrajších miest, aké som kedy videla!
Toľko vyzdobených domov, farebných kvetín, paliem, slnka, piesku..Cítila som sa ako v typickej španielskej telenovele v aute s Juanom a už chýbal iba jeho brat Diego, haha :D
V ten deň som na more pozerala iba s útesu, takže sa tam určite ešte raz vrátim, ale už aj s dekou a plavkami :)

Tak zatím !

Vaša A. ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola amigos!

I remember really good when Juan showed me one cave in this city and he told me story which is still in my mind. Two young man not in the same day died there.
Water was so dirty and they couldn´t find a exit. This cave is so long and in some places there is absence of oxygen. Because of breathing, stalactities made a drops which falled down to water and made it dirty. One of them died 8 metres before exit.

But. Stop talking about sad stories.

Mazarrón si one of the most beautiful places which I visited!
So many colorful houses and plants, palm trees, sun, sand.. I felt like in a typical spanish serial / telenovela in the car eith Juan, we ned just his brother Diego there, haha :D
In that day I saw a sea only from a reef, so one reason more come back, but with swimsuit and a beach blanket on the next time :)

Kisses !

Your A. ♥














Žiadne komentáre: