Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 22. júna 2017

A strange day with the policemen & El Seminario


Ahojte drahí !

Dnes som mala fakt zvláštny deň.
V 36°C horúčavách som išla von a bola tam takmer 4 a pol hodiny.
 Z toho 2 hod v H&Mku, ale ďalších 2 a pol poctivo na slnku. 
Kamoška, ktorá leto trávila tu v Orihuele predomnou, mi presne všetko písala, kde tu čo nájdem, čo sa oplatí vidieť a akým oblastiam sa zas vyhýbať.
Poslala mi mapu s číslami a legendou, kde mi dala aj popis, čo mi odporúča. 
Modré číslice sú miesta, ktoré by si mala navštíviť a určite choď na 8čku, 11tku a 2ku.

2ka obchodné centrum, užitočne zabitý čas. Idem na 8čku, nejaké Seminario. 
Nepozerám dopredu fotky, nechám sa prekvapiť. Miesto mapy zapínam navigáciu.
 Vravím si, odbočím o uličku skôr, ževraj získam 4 min. 
Dostala som sa do rómskej štvrti a tam,kde mala byť cesta spájajúca chodníky, bol múr. 
Stojím pred múrom, ešte raz prekontrolujem, či sa náhodou nejaká cestička nenájde, nohy si doškriabem, obyvatelia rómskeho pôvodu cez otvorené dvere na mňa pozerajú a verím, že si na moju zrkadlovku a mobil v ruke nerobia zálusk. 
Vraciam sa späť na pôvodné miesto a miesto získaných 4 min som akurát tak stratila 15 min.

Dotrepem sa hore, dostať sa k tomu Seminariu nemôžem, brána je zatvorená a voda mi už dochádzala. Tak že si aspoň užijem výhľad a urobím fotky.
 Bola som tam úplne sama až do chvíle, keď som zhora videla, ako sa cez serpentíny rúti nahor policajné auto. V hlave otáznik, že čo tu tak asi môžu chcieť, keď brána je zatvorená a pred bránou stojím iba ja.
Stále si však v hlave hovorím, že som nič zlé nespravila, drogy či alkohol nemám a holá nie som.

 Očkom som na nich pozrela ako prichádzajú a videla som ako sa ku mne dosť rýchlo blížia. 
Stále som si vravela, že sa asi len chcú otočiť, určite tu neprišli kvôli mne. Oni však rázne zabrzili rovno pri mojej nohe. 
Pozrela som na nich, pozreli na mňa. 
Odvrátila som sa chrbtom.
 Odišli. 

Neviem, čo to bolo. 

Úplnou rýchlosťou zdola vyrazili až ku mne na ten kopec, pozreli na mňa a rovnakou rýchlosťou fičali dole.
Neviem, čo to bolo ale mala by som si asi zvykať na všeličo v tomto svete :D

Až za taký úžasný výlet som ten trip na ten kopec nepovažovala, okrem výhľadu sa nedalo veľmi čím pokochať, keďže ta brána  k Seminariu bola zavretá.
 Mala som ísť teda ešte na ten posledný cieľ, na tú 11tku, ale pre istotu som si otvorila google, naťukala názov a keď som videla, že mám ísť iba k nejakej zrúcanine hradu vzdialenej 3 km a tá zrúcanina je iba asi 1 stena hradu, dala som spiatočku, kúpila Colu a išla domov.

Dúfam, že vy ste mali lepší deň :)

Vaša A. ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi dears !

I had a strange day today.

It was 36°C, I went outside and I was there almost 4 and half hour. Ok, 2  hours in H&M, but the last 2 and half hour on the sun.
One of my friend was here one year ago ont the same intership, she sent me a map of Orihuela with a numbers and legend. She wrote me which places I should visit there - number 8, 11 and 2.

I went at the first to num. 2, H&M. Good investited time. Then I should go to n.8, Seminario. I didn´t check photos before, I wanted be surprised. I turned on navigation in my mobile, but I wanted be 4 min quicklier so I went on one street earlier that I should go. But it was not a good idea cause I arrived to gipsy´s street and there, where should be one street was a big wall. So I didn´t save 4 min, I lost 15 min. I had afraid when I saw how they were looking on my thought opened door that they wanted my camera or mobile in my hand.

So I went on the right street and I when I was on the up of that mountain, 
I just wanted chill. And a water. 
I took some photos and then I saw how police man are going with their car really quickly from down to the up of this mountain.  I was alone there and this seminario had closed gate. So the police man had only one reason to go up and this reason was Andrea. I didn´t want believe that, I didn´t have alcohol, drugs neither and I wasn´t naked.
But they stopped their car exactly near to my foots. 
I looked on them. 
They looked on me.
 I turned back. 
They left me.

I absolutely didn´t understand.
They went from up really quickly and they stopped  really near to me, looked and me and then as quickly they went up as quickly they went down.
Strange, right?

So. As I wrote, I wanted to go on the 3 places. But because of this one was not so good, the gate was closed and I saw only a view without Seminario, I checked for sure How looks 3th place. when I saw photo on google that is only a castle ruined and is 3 km far from me, I changed my mind. It was not a castle ruined, it look like only one wall around nothing.
So I bought a Cola and went at home :) 

I hope you had a better day :)

Your A. ♥






Žiadne komentáre: