Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 19. júna 2017

Tomas view in Slovak Paradise


Ahojte !

Ak by som si mala vybrať najkrajšie miesto v Slovenskom raji, tak je to určite Tomašovský výhľad. Cesta hore nie je náročná, môžete sa hore vybrať viacerými smermi - jedná je cca hodinová trasa lesom z Čingova (tou sme išli my), ale ďalšia je zo Spišských Tomášoviec, kde sa dá dostať za 40 min a keď sme mladí a rýchli, tak aj za pol hoďku, avšak ide sa lúkou. 
Takisto ako a v Tatrách, aj v Slovenskom raji som bola niekoľkokrát a mám tu veľa spomienok z detstva, keďže rodičia boli veľkí turisti. 
Ja som ako dieťa bola zapojená do veľa organizácií a táborov, takže už ako dieťa na základke so túto trasu absolvovala niekoľkokrát a upokojovala Juana, že ak to dalo stádo malých detí, dá to v pohode aj on :D
Cesta nám išla od ruky, boli sme tam za menej ako hodinku  a pohľad stál veru za to ! Ja nieže som nie až taká odvážna, ja som absolútny srojko, čo sa takých výšiek týka a mala som závraty už len počas toho ako som fotila Juana. Triasli sa mi ruky, nohy a fakt mi prišlo na chvíľu nevoľno, až som sa musela od neho obrátiť chrbtom a poprosiť ho, nech odtiaľ ide preč :D
Takže fotky, kde som ja, to je taká slabšia šálka kávy,  no tie jeho sa mi páčia :) 
Skoro som pri nich odpadla, ale pekné sú, všakže? 

Bozky

Vaša A. ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi everyone !

If I should choose the best place in Slovak Paradise, I will choose Tomas view (Tomašovský výhľad).
The way is comfortable, not so hard and you can choose go there from 2 ways. The first from Čingov, you will go there cca 1 hour and you will see nice forest during this way. The second is from Tomášovce, you will go there only 40 min, but if it will be too hot it will be harder for you, cause you will go throught the meadow.
I was here a lot of times, cause my parents are so big fans of Slovak Paradise (and High Tatras too).
When I was small I was member of a lot of organizations and I was every summer on some children´s camps, so It was normal that I visited these places a lot of times.
So when Juan asked me before this If it will be ok and I said that I was in Slovak Paradise like a child a lot of times, he felt better I think :D 

I have so big fear from height, so when Juan was siitting there and I was taking photo of him, I was dizzy and I almost fainted.
I had to turn back and I could´t watch on him more.
It was really terrible for me, but how you can see on photos, he really enjoyed it ! :D

For this my photos are not so amazing, but these photos where he is sitting looks really cool, right? :)

Hugs 

Your A. ♥












Žiadne komentáre: