Celkový počet zobrazení stránky

streda 21. júna 2017

Book day



Ahojte !

Teraz mám v Orihuele čas a tak som sa rozhodla, že už je najvyšší čas dočítať knihu (odporúčam, aj ja som ju čítala na odporúčanie) Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí. Napísal ju fantastický autor Dale Carnegie. 
Odporúčam, aj ja som ju čítala na odporúčanie.
Je o medziľudských vzťahoch a verte mi, že žiadna kniha ani film mi nedal do života viac.

Okrem iného som sa opäť, po dlhšej prestávke, začala učiť španielčinu a plánujem si vyhradiť každý večer minimálne hodinku na toto moje samoštúdium.  

A čo vy? Tiež ste samoukovia jazykov?

Vaša A. ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi friends !

I have a lot of free time in Orihuela now so I recognized that is time to finish reading a book 
How to Win Friends and Influence People written by Dale Carnegie.

I also want study spanish language every evening for one hour,  so I hope i will be every day better and better.

And what about you? Do you study some language at home?

Your A.






Žiadne komentáre: