Celkový počet zobrazení stránky

utorok 20. júna 2017

I visited my boyfriend's family in Spain !


Ahojte !
Urobili sme výmenu. Keďže Juan bol  týždeň u mojej rodiny na SK, išla som aj ja bývať  na týždeň k jeho rodine v Španielsku. Nešla som tam iba kvôli tomu, prvoradá bola moja stáž v laboratóriu, ale prišla som 2 týždne pred začatím, takže som si mohla v Španielsku robiť, čo som chcela a čo bolo najlepšie, mala som sprievodcu :) Zoznámil ma s jeho rodičmi, psíkmi, jeho zlatá mamka mi vyprala veci a požehlila, jedlo bolo výborné, Juan išiel so mnou vybaviť španielsku kartu do mobilu, preinštaloval Win.. Starali sa tam o mňa tak, že som si to snáď ani nezaslúžila :)

Brat, jeho priateľka, Juanova sestra dvojička, ja a Juan sme sa na aute vybrali niekde na večeru. Kvôli mne sa rozhodli ísť do reštaurácie, kde vedia po anglicky :D Žiaľ, akurát zatvárali a tak sa obrátili na mňa, kde chcem večerať, či pri mori alebo niekde inde. Vravím:,,To je jedno, ale more :D " Takže išli sme pár kilometrov ďalej, dostali sa k reštauráciám pri prístave, kde vonku sedeli ľudia a užívali. Vtedy som im to tak závidela! Ach. Sedieť tam, ochutnávať rôzne druhy morských príšer a veru som aj na to doplatila :D Pýtajú sa ma, či si ako predjedlo dám ,,Tiger_neviem_čo". Vravím, že nemám šajnu, čo to je, ale áno, prečo nie. Keď to doniesli, pozerám, veď je to obyčajný pečený zemiak s niečím vo vnútri. Pozreli na mňa, nech to ochutnám, tak fajne schuti som sa do toho zahryzla a až som podskočila, keď všetci na mňa:,,Niéééé, Andrea, to je mušľa! "

Aha, chvíľka hanby.

Ja červená, oni sa smejú. Nevadí. Pozorujem a zisťujem, že to som mala iba s lyžičkou to vnútro vybrať. Hm. Nevadí.

Mali asi zo mňa srandu, nielen kvôli tomu, ale myslím, že na oblizovanie si rúk od morskej soli a obchytkávanie všetkých  paliem asi až tak zvyknutí nie sú. Keď ja som sa tak tešila, fakt som bola rada, že to všetko vidím a môžem chytať :D A každá palma iná, poznáme normálne palmy s tým prepletancom, čo sa dá vyberať, potom palmy s vlasmi, potom tie také čo vyzerajú ako ananás.. 
Ja ak by som mohla, tak aj spím medzi palmami :D

Btw, druhý chod bola pizza, tam som sa nemala v čom pomýliť. Bravo, Andrea.

Inak, som prekvapená z toho množstva jedla, čo tí Španieli pojedia a toľko chodov jedál, že ja už pri predjedle som sýta :D V nedeľu som bola pozvaná rodičmi, ako aj všetci frajerky/frajery ich detí, na nedeľný obed. Predjedlo nejaký šalátik s orechmi, zeleninou,tuniakom, syrom, šunkou, bagetou..celkom som sa najedla a keď priniesli kalamáre pražené a prírodné, tiež som im neodolala. To už som bola fakt sýta a keď mi priniesli veľký tanier s rezňom a hranolkami, chcelo sa mi plakať :D Cola s ľadom ma osviežovala a  potom ešte to víno s colou sa mi zapáčilo.
 Po dobrom obede samozrejme poster = dezert, tentokrát niečo pudingovo - zmrzlinové.
 Domov som išla nie s bruchom, ale s balónom :D

Takže tak to u nich chodí a áno, vedela by som si tu predstaviť žiť, všetko sa mi tu pozdáva :D 
Juanovi kamaráti su zlatí, len škoda, že nevedia (takisto ani ako jeho rodina) po anglicky, takže veľa s nimi nenakecám, ale hlavne, že po slovensky nadávky ovládajú :D  Ja som ich to neučila, to Juan je ten nezbedník :D Pozvali ma k nim na dom, sedeli sme vonku, pri nás bazén, pomarančovníky, figovníky, cirónovníky. Pre nich všetko tak normálne, pre mňa tak zaujímavé :)

Keď som prišla k Juanovi domov a videla, koľko oni toho na poli majú, koľko olivovníkov, figovníkov, mandľovníkov, citrónovníkov, aké veľké vinice, kde sa dá dokonale hrať s Golfom a Lolom, nechcelo sa mi veriť. 
A videli ste už niekedy jeden strom, ktorý je vyšľachtený tak, že sú na ňom mandle aj citróny? :)
Toľko vecí neznámych a neprebádaných...

Baví ma to!

Bozky

Vaša A. ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey everybody !

Juan lived with my family in Slovakia one week, so I went to his house in Spain for one week too. It was not a main reason why I am in Spain. I went here for doing intership in laboratory, but I arrived 2 weeks earlier because of Juan and now he is my guide here :) 
I met his parents, dogs, his cute mum washed and ironed my laundry, a food was perfect, Juan went with me to speak with woman about my spanish number, he reinstall my Win... They took a care of me a lot :)

Juan´s brother with his girlfriend, me, Juan and his sister (twins), we went eat somewhere, we didn´t know where, but they wanted go to restaurant where people are speaking in english, because of me :D But it was closed so they asked me where I want go eat, If near to beach... Of course that my answer was:,, Doesn´t matter where. But a beach :D" So amazing for me! So. We sat there and ordered the food. They asked me If I want Tiger_bla_bla and I said Yes, why not. If a waitress put it on our table, I looked on this and in my mind was:,, Come on, is normal baked potato with something inside. So I started to eat it, I bit half and then everybody looked at me like:,, Nooo,  Andrea, it´s a shell!
Ah, the moment of shame.
They were laughing, I felt so ashamed. Nevermind. 

That night they laughed of me a lot and I still think that touching the palm trees is absolutely normal :D Did you know that exists a lot of palm trees? Like palm trees with hair, plaited palm trees, palm trees which looks like a pineapple... If I can, I will sleep in palm trees paradise where will be plam trees everywhere around me :D

Btw, the second run was the pizza, so I didn´t make any mistake. Bravo, Andrea.

But what suprised me here in Spain was that people eat a lot but they are so thinny! I don´t write that everybody but people which I met are so slim like a firs, but they eat like a elephantes, haha :D I want it too, please. In Sunday Lopez´s family invited me on sunday lunch in restaurant. Oh, it was so delicious! The first run - a salad with the nuts, a cheese, a tuna, the vegetables, a baguette, a ham... I felt full after this food, but when a waitress gave us some calamari and shrimps, I absolutey forgot that I am full :D But when they gave me pan-fried steak with the french fries, I wanted cry :D Coca with ice was perfect in that time and wine with cola was so delicious! Spanish rule - after a good lunch, good postre = dessert. In that case it was pudding and ice-cream. I went at home not with a belly, but with a balloon :D

So, this is Spain and Yes, I can magine my life here, everything is like made for me :D
Juan´s friends are cute, but it´s a pity that they don´t know english(his family neither), soI didn´t speak here a lot with people and Juan was every time a translator :D His friend remember some slovak vulgarisms, but I didn´t teach them, Juan is that naughty boy :D
I was with Juan in the gardens of his friend with his friends and it was there a lot of exotic trees which are for them normal, but for me is so interesting :)

When I arrived to Juan´s garden the first time and I saw how a lot of trees they have, how many olive, lemon, almond trees anf figs they have, I couldn´t believe. I never saw something like this. And the best is chase with dogs on their big vineyard :D I like it here a lot :)

So much unknown things (for me) are here..

I like it!

Kisses

Your A. ♥













Žiadne komentáre: