Celkový počet zobrazení stránky

utorok 20. júna 2017

A few hours in Cartagena



Ahojte!

Juan po tom, čo prišiel z Erasmu späť do Španielska, chcel sa stretnúť so svojimi kamarátmi zo školy a trocha ma s nimi pozoznamovať :) Potreboval tiež odniesť papiere z Erazmu svojmu koordinátorovi, tak mi spravil krátku prehliadku po jeho škole, byte a po Cartagene - meste, kde študuje.

 Jedného z jeho kamarátov som poznala, keďže tiež bol na Erazme, bol to Juanov spolubývajúci, tak som bola úprimne rada, že ho konečne vidím a o to väčšie prekvapenie, keďže mi Juan nepovedal, že tam bude :D
Tak som sa tak príjemne zarazila a bol to vlastne jediný človek, ktorý vedel po anglicky, tak som bola rada, že nemusím byť ticho :D
Ďalší z jeho kamošov sa tiež so mnou snažil komunikovať, ale mala som pocit, že vediem 10 minútový monológ, ale snažil sa :D

Ukázal mi jeho školu a boli sme sa najesť u nich v bufete, kde som sa ozaj schuti najedla. Keď ja si tu tie rybie jedlá neviem prestať vynachváliť!
Ja som sa asi mala narodiť niekde v prímorskom mestečku, lebo ako mi to tak chýbalo na SK, teraz v obchodoch, bufetoch a reštauráciách od šťastia ochkám! :D

Nemali sme síce veľa času, ale zobral ma autom na miesto s pekným výhľadom na more a vtedy som už naozaj nič nepotrebovala :)
Ani neviem, ako je to možné, ale ja by som tam dokázala byť celý deň :D

Držte sa a užívajte deň!

Vaša A. ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola friends !

When Juan arrived from Erasmus from Slovakia back to Spain, he wanted meet with is friends from school and he wanted acquaint each other. He also needed get some papers to his Erasmus coordinator, so he shawed me his University, his flat and Cartagena - city where he studies.

One of his friends I knew before, cause he was in Slovakia on Erasmus too, he was Juan´s roommate, so I know him good. He was only one person who knows english there (expect Juan), so I was happy cause it wasn´t necessary to be one hour quiet :D
I wasn´t waiting him there, Juan didn´t tell me that he weill be in tis flat, so I was surprised, but in good meaning :) The other friend tried with me speak in english, but I think  It was only my 10 min monolog, but he really tried, he was cute :D

He showed me his University and then we went to school bar to eat something and I am so happy that in SPain is so many food with fishes! I really like it and that´s what I miss in Slovakia. I should born somewhere near to sea, cause now when I am in one bar, supermarket or at the restaurant, my soul is so happy! :D

We didn´t have so much time, but Juan took me to one really nice place in Cartagena when is really good view on sea and in that moment I didn´t need nothing more. I don´t know how it´s possible, but I can imagine being there all day :D

Kisses

Your A. ♥




Žiadne komentáre: