Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 19. júna 2017

Girls from Prešov


Ahojte čitatelia !

Z Popradského plesa sme nešli domov, ale išli sme do Prešova za mojimi kamoškami :)
Jedna z nich bola moja spolužiačka na UVLF v KE, ale potom, čo jej nie veľmi vyšla biochémia (pochopiteľné) a išla do medziročníka a ja zas do Nitry, nemali sme akosi na seba čas. Písali sme si, ale ja ak som nebola v Nitre, Paríži, Bruseli, Budapešti, tak som sa aj raz za mesiac na 3 dni zastavila aj doma, lenže ona nebýva v rovnakom meste, o problém viac. Avšak nejaký ten piatok na vínečko s ňou som si sem tam našla, no takýchto piatkov nikdy nie je dosť a preto som prijatie na ďalší takýto piatok neodmietla, ba priam naopak, s potešením ukázala Španielovi ako to chodí v piatok na východe :D Pekne krásne to začalo pri rieke a skončilo v bare, avšak všetko s mierou, keďže sme boli riadne unavení a vedeli sme, že na druhý deň nás opäť čaká túra. Kvôli tej spolužiačke som prikývla,že sme schopní isť ešte aj na diskotéku, ale to sme potom oľutovali a tak po 10 min sme už volali taxík :D
Dievčatá  sa mu páčili a povedal, že také aké videl na SK ešte nevidel :) Tatranský čaj mu tiež veľmi chutil, dokonca ako darček zobral fialováka aj do Španielska :D

Prešov a u páčil, má na bar, rieku aj dievčatá  dobré spomienky a musel sa tam cítiť viac než dobre, keď bol pre moje kamošky ako celebrita,haha :D veď koľko Španielov nájdeme v Prešove? :D 
Bol zlatý a kamoškám sa páčil, tak som rada a už aby sme plánovali ďalšiu akciu v PO :D

Tak zatím !

Vaša A. ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey everybody !

We didn´t go from Popradské pleso at home, cause I wanted visit my friends in other city. One of them was my classmate on Univeristy in Košice, but she didn´t pass a Biochemistry (she stayed in the one classlike two years) and I changed this University, so we ddidn´t spend so much time together. The problem was the I studied on University which is cca 333 km from her. And If I was not there, I was in Paris, Brussels, Budapest..sometimes I came to my home for 3 days, but she doesn´t live in the same city like me, so one problem more. But sometimes, of course, I visit her in Friday and we went for a wine to sit somewhere. And this Friday too! :) But not only me, I took there my Spanish boyfriend and everybody likes him.. At the first, they never saw Spanish boy, at the second:,, How many Spanish boys are in Prešov?" :D He was like a celebrity. But not only they likes him, I think he likes them too.

We really enjoyed time there, but we were so tired. I said to my friend that we wanted to go on disco, but then I saw it was not  a good idea, we were amost sleaeping so we after 10 min I called a taxi :D

But it was a good time there, he should go with me there again :D

Kisses and hug!

Your A. ♥



 




Žiadne komentáre: