Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 29. júna 2017

Where I live, VOL. II



Ahojte !

Podrobnejšie o mojom dočasnom bývaní v Orihuele si môžete prečítať v tomto článku.

Bývam v ozajstnom kráľovstve, pre mňa ako dievča zo Slovenska, je to tu ako v rozprávke !
Som rada, že mám tu možnosť tu bývať a outsideok je naozaj krásny !

Užívajte deň, ja idem za chvíľu na víkend ku priateľovi domov a taktiež dnes majú dosť ďalšie 4 dievčatá zo Slovenska, ktoré majú  so mnou na tejto stáži spolupracovať, tak sa na nich teším a Vám sa čoskoro ozvem !

Vaša A. ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi friends !

I wrote about my house where I live temporary - in that post.

I live in real kingdom and for me as a girl from Slovakia, this is like a paradise.
I am glad to live here, cause outside looks so amazing !

So have a nice day, I am going prepare for weekend cause I will be with my boyfriend´s family.
Girls from Slovakia, which will work with me in laboratory, will arrive today also, so I can´t wait to know them. 

Talk later, lots of love.

Your A. ♥






Žiadne komentáre: