Celkový počet zobrazení stránky

sobota 17. júna 2017

I showed him Košice

   
Ahojte lidí !

Dlhšia odluka má svoj dôvod. Predtým ako som odišla do Španielska, potrebovala som vybaviť veľa vecí aj ohľadom štúdia, ale hlavne ohľadom stáži. Oficiálne som mala byť už na praxi v Španielsku od 1ho júna, no ešte len 31ho mája som volala s tetami z Kancelárie zahraničných vzťahov a vybavovala všetky potrebné veci. Skomplikovalo sa to aj kvôli tomu, že pokým som bola na západe a chcela som pozháňať kompetentných ľudí, oni boli akurát odcestovaní. 
Moja koordinátorka (tá najdôležitejšia osoba) mi neodpisovala, keď po určitom čase odpísala, nemohla mi oscanovať fundamentálne papiere, keď sa vrátila na SK, ja už som bola doma na východe. 
Tak mi oscanovala, čo som potrebovala,ale až na piatykrát, lebo asi zle prečítala moju požiadavku. Tiež som podpis potrebovala od kompetentného v Španielsku, ale ten bol odcestovaný v Rumunsku a tiež mi nemohol oscanovať papiere a tým pádom mi chýbal podpis aj od neho Takže z 3 podpisov mi chýbali dve, ten jeden bol môj.
 Všetko  deň pred oficiálnym odletom. Vďaka skvelej tetuške z Kancelárie zahraničných vzťahov sa to ale podarilo vyriešiť aj vďaka všetkým zlým, hnusným, nepredvídaným nástrahám a mojej neprítomnosti v škole.

Takže.
Plán bol takýto.
Neodídem s Juanom hneď 1ho do Španielska, lebo sme našli lacnejšie lístky na neskôr, ale za ten čas ho posprevádzam po SK. 
Kým on dorábal posledné skúšky v Nitre, ja som ho už čakala u mňa doma, vybavila mu auto zo západu na východ, vyzdvihla ho, vzala ho k nám domov a plán sa mohol začať.
Len čo prišiel, najedol sa, zhodil u nás veci a už sme sedeli vo vlaku do KE. Tam sme prespali, na druhý deň ráno sme z KE išli do Tatier na otočku, odkiaľ sme neišli domov, ale zastavili sa u kamošky v Prešove na zoznámenie a zablahoželanie  k jej úspešným štátniciam.  
Na druhý deň ráno bolo vstávanie ťažké, ale ponáhľali sme sa domov, aby sme autom spolu s našimi išli na Spišský hrad, ktorý Juan z fotiek  vždy obdivoval. Odtiaľ sme išli na Tomašovský výhľad do Slovenského raja a posledná zastávka toho dňa bola u mojej rodiny v Poprade. 
Odtiaľ sme prišli asi o polnoci domov a na druhý deň ráno sme opäť išli do Sl.raja, tentokrát iba ja s Juanom, no nebola to iba 40 min prechádzka ako deň predtým, ale 8 hodinová túra, kde nás ale stihla búrka a vybočili sme z trasy :D
Nasledujúci deň sme si urobili voľno, ktoré sme nutne potrebovali a na druhý deň ráno sa už išlo do Španielska. 
O tom však potom, teraz Vám prinášam fotky z Košíc, kde sa mu naozaj páčilo, ja som navštívila svoju ex Univerzitu, išla s ním do mojej obľúbenej reštaurácie v KE - Republika východu - a urobila mu sprievodkyňu mestom. 
Nestihla som mu ukázať všetko, čo som chcela, ale nebol čas a bol unavený zo zdĺhavej cesty naprieč celým SK a vonku za stmievalo, no o to má ďalší dôvod opäť navštíviť KE :)

Držte sa!

Vaša A. ♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello guys!

This long break has a reason. Before I went to Spain, I needed to do a lot of things for studium, but especially for my internship.
 Officially, I should have been in practice in Spain since 1st of June 1, but it was 31 of May and I still didn´t have any signature and woman from International Relations Office called me. 
It was also complicated by the fact that while I was in the west of Slovakia waiting only for signatures, these people left Slovakia and I didn´t have nothing.
My coordinator (the most important person) didn´t answer me on my em-mail, when she answered me  after long time, she didn´t understand what I wanted from her and wrote one thing on 5 emails.
I didn´t have her signature, so I wanted from her just scanned and signatured paper, but she was in Rumania and she said she can´t scan there. When she arrived on west on Slovakia, I was on east of SK, so one problem more. I really thought I will not go nowhere.

 I needed 3 signatures and I had only one. My. 

 One big Thank you for woman on Contact - International Relations Office  ! 
She called me and she prepared everything.


So.
We had plan. Plan was perfect ! 
I should go to Spain at 1 od June, but we found flytickets for so much better price for a few days / week later.
While he was in Nitra, I had been waiting for him at home, I found car for him from west to east of Slovakia, I went with him to my home and the plan could begin.
He just put things to my room, ate food which my mum prepared, we spoke a little with my family and then we went by the train to Košice. 
We slept there and on the next morning we went from Košice to High Tatras. On the same day we went  to Prešov at evening, to see my friends.
The next morning it was hard to get up, but we had to go, cause we wanted go with my parents to visit   Spiš Castle, which Juan liked from photos. 
From this place we went to Thomas View in Slovak Paradise and the last stop of that day was with my family in Poprad.
From Poprad we arrived at midnight at home and the next morning we went to Slovak Paradise again,, but it was not only 40 minute walk as the day before, but we were on 8-hour tour where the storm happened and we used wrong way to come back:D
The next day, we took the day off  which we really needed, and the next morning we went to Spain.

But at the first I want show you some photos  from Košice, I saw my ex University, we went to my favorite restaurant in Košice - Republika Východu - and we really enjoyed that time! :)

I didn´t show him everything what I wanted, but we didn´t have a time for that, night was coming and Juan was tired of the long way across of all Slovakia, but he has one reason more to go back to Košice :)

Have a nice day!

Your A. ♥
















Žiadne komentáre: