Celkový počet zobrazení stránky

utorok 20. júna 2017

Where I live, VOL. I



Ahojte !

 Tohto dňa som sa bála a myšlienkami ho od seba odháňala.

Je to totiž deň, keď som sa musela s Juanom a jeho rodinou rozlúčiť (Juan sa musel učiť na skúšky) a keď ma Juan priviezol do Orihuely, mesta, kde mám robiť prax. U mňa to znamenalo 2 týždne samoty bez ľudí, s ktorými by som sa mohla porozprávať. Na prax ešte čakám, keďže ďalšie 4 slovenky z mojej Univerzity majú dôjsť až 2 týždne po mne.
Po anglicky tu nerozprávajú, čiže nastáva veľká jazyková bariéra pri komunikácií s majiteľkou domu i ostatnými členmi posádky.
Pani majiteľka je zlatá dôchodkyňa, ktorej nerozumiem ani slovo, keď nerátam: Con Pepita, no problema.
Má vlastného záhradníka, ktorý je  tiež maskér a holič, pán po 50tke. Okrem mňa sú tu ubytovaní viacerí Španieli, ktorí však robia nočné a cez deň spia, takže som sa s nimi ešte nestretla.
Vonkajšok je brutálny, neviem aké iné slovo by som mohla použiť na opis tejto neskutočne premakanej záhrady. Všade samé palmy, niekoľko posedení, altánkov, veľký bazén a veľa zvierat. Pepita je vášnivá chovateľka pávov a ešte som neprišla na to ako skĺbiť dobrý spánok so škrekotom pávov, ale keď to dokáže Pepita, dokáže to aj Andreíta.
Okrem pávov je tu niekoľko vtáčikov (údajne pre spev), taktiež sliepky a Blanca.
Blanca je  tu môj najlepší kamarát. Pes, ktorému dávam potajomky mäso, ktoré nikdy nedojem a ona ma zato má rada. My od seba veľa nežiadame.
 
Ako pekne je vonku, tak strašidelne je vnútri. Všade samé bábiky a Juan ma strašil, že cez noc si menia svoje miesta :D
Je tu pochmúrno, tma, mreže na oknách, vypchatá líška so scary výrazom pri vstupe, všetko staré a umývadlo v tvare ,,jamy", kde odtok je na vyvýšenom mieste a nie v strede, je top.

Ak by ste chceli vidieť moje insta story, ktorých je tento dom, záhrada či Bianca súčasťou, sledujte ma na  @_andrea_de_

Držte sa!

Vaša A. ♥

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi friends !

I didn´t want this day.
This day is day, when I have to say Goodbye to Juan´s family and Juan. Juan must study and my intership in Orihuela is waiting for me.
I am here alone, nobody knows english and girls from my University from Slovakia will arrive 2 weeks later. It´s big language barrier between me and woner of this house where I live now.
Owner of this flat is cute pensioner and only one thing which I understand clear is: Con Pepita, no problema.
She has own gardener. He is cca 50 y.o and he is also barber. I don´t live here alone, some Spanish boys also, but they work at night and during the day sleep, so I´ve never met them.

Her garden is so perfect! A lot of palm trees, gazebos, a big swimming pool and a lot of animals. Pepita is breeder of a peacocks and I still don´t know how to sleep good and like the peacocks. 
But Pepita can do it, so Andreíta too. She  has also  alot of birds, chickens and Blanca. Blanca is my best friend here. Dog which I gave her alwyas meat. And because of this, she likes me.

As beautiful is outside as scary is inside. A lot of dolls everywherre and Juan was kidding that during the night they change our places :D Since he said it, I control them every morning.
It´s dark there, laticces are on windows, fickes fox near doors and everything is so old.

If you want see my insta story where I put a lot of pics with this house, garden and Blanca,
 my ig is @_andrea_de_

Kisses!

Your A. ♥























Žiadne komentáre: