Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 29. júna 2017

Fit day in Orihuela


Ahojte !

Uvedomila som si, že odkedy som odišla od ľudí, ktorí mi boli fitness motiváciou, som s tým tak trochu sekla. Nie úplne, ale tak trochu. 
 Zmenila som školu, ale nezanedbala som úplne, prihlásila som sa na predmet posilňovanie, ale nebolo to to, čo bejvavalo. 
Odkedy som však odišla za stážou do Španielska, vymenila som fitko za travel a plávanie. 
Veľa chodím, spoznávam krajinu a keďže tu mám bazén, využívam ho nielen na zábavu.
Avšak minule som sa hecla a išla si zabehať. Niečo medzi behom a rýchlou chôdzou, ale takto som to plánovala. Viac ma to baví a neznenávidím to :D 
Beh ma odradil, keď som sa s kamošom po skúške dohodla, že si pôjdeme zabehať. 
Až potom som pochopila význam jeho slov:,,Ľudia neznášajú so mnou behať." 
Behávala som s viacerými ľuďmi, ale pri ňom sa mi prvýkrát stalo, že som mu povedala,
 nech pokračuje v behaní, ja idem naspäť. A bolo to prvýkrát, čo so sa z behania  na druhý deň nemohla postaviť z postele, haha.

Tu som však bola sama a užila som si ten čas! Opálilo ma podľa športovej podprsenky, preto si rýchlo potrebujem vziať plavky a ísť na pláž, nech to vyrovnám :D

Držte sa!

Vaša A. ♥

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi friends !

Since I left people from Slovakia which were my fitness motivation, I lost myself in that fitness world. Not so much, but a little yes. I changed my University, but  I started to go on subject - fitness, but It was not the same like before.
But since I am here in Spain, I changed fitness centrum for traveling and swimming. 
I walk a lot, admire beauty of Spain and I have swiming pool here, so I use it not only for fun :)

But the last time I really had feeling that I want run. Something between run and quickly walk. I like it more if I take it softy, because if it will be so hard maybe I will start hate it :D 
After one of my exam I went run with my friend and later I understand why he told me: ,,People hate run with me." I run with a lot of people before, but never happened that I had to stop because it was enough for me.  And it was the first time when I had a soreness on the next morning, haha.

But I was alone here and I enjoyed that time ! Top of my body is strange sunburned so I have to go on beach with swimming suit to take better look :D

Kisses and hugs !

Your A. ♥






Žiadne komentáre: