Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 18. júna 2017

Na Popradské


Ahojte !

Zo Štrbského plesa sme išli na Popradské hodinka cesty, nič strašné, príjemné tempo a počasie.
Nestretli sme takmer žiadneho Slováka, všetko zahraniční, dokonca už vo vlaku pri nás sedela banda Francúzskych chlapcov približne v mojom veku.

Keď som sa Juana spýtala, ktoré pleso sa mu páči viac, s istotou odpovedal, že Popradské.
Možno je to tým, že predtým ako prišiel do Vysokých Tatier, veľa jeho erazmáckych kamarátov bolo na Štrbskom plese už v Septembri, mal to trocha obkukané z fotiek a chýbal tam asi ten WOW efekt, ktorý mal pri Popradskom plese. 
Taktiež si ku Popradskému plesu mohol ,,pričuchnúť". Ja som si popravde už aj chcela sadnúť ku chate a osviežiť sa nejakým tým nápojom/ jedlom, no Juana priam trhalo ísť k nemu bližšie, kde asi normálni občania nechodia, musela som ísť tak blízko plesa, že zem mäkla, moje botasky boli pociťovali blato, no Juanova radosť mi za to stála :D 
 Našli sme potom lepšie miestečko, ktoré bolo prístupné verejnosti, mohli sme si tam sadnúť a pomeditovať :) to som na chvíľu potrebovala :)
 Len tak si tam sedím, dýcham čerstvý tatranský vzduch a na to mi mamka zavolá. pýta sa, či som sa nestratila, radí mi nové možné cesty (ona je rodená turistka a Tatry ma prejdené krížom - krážom), nedokáže pochopiť moju únavu a ja nedokážem pochopiť, ako dokázala ísť takú trasu ako ja + ďalších 10 hod cesty :D

Mám sa čo od nej učiť a snáď nabudúce dám aj nejaký ten štít, nielen pleso :)

Majte pekný deň a turistike zdar!

Vaša A.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey guys!

We went from Štrbské pleso to Popradské, nothing horrible, just normal 1 hour of walking, good temp and the weather.
We didn´t meet almost any Slovak people, almost everybody was from abroad. It start when we were in the train and near to us were sitting young french boy and they they had the same way like we.
When I asked Juan which tarn he likes more, if Štrbské or Popradské, he said Popradské. This one. Maye the reson is that before he came to High Tatras he saw some photos from Štrbské pleso of his friends which they were there in September. So maybe in Štrbské pleso was missing this WOW effect which he had in Popradské pleso.
One reason more was that he has better contact with Popradské pleso than Štrbské :D You know, he likes contact with nature :D If u don´t know what you should imagine, the meaning is that Juan (and me) went so near to this tarn that ground was so soft, everywhere water and mud, but he was so happy and cute that I did it :D
We found better place  where we sat down, enjoyed view and fresh air of High Tatras.
When I was sitting, my mum called me. She only wanted to tell me which places  I should  If I don´t have enough ( she is so big tourist and she knows High Tatras so good), If we don´t have enough. But we had :D 
When my mum was young, she made the same way in High Tatras like me in that day +  10 hours more :D

I should be like she was.

Your A. ♥









Žiadne komentáre: