Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 27. marca 2017

Hotel & Food


Ahojte!

S hotelmi, ktoré si pred nejakým tripom zabookujeme, som bola zatiaľ vždy spokojná  a ani teraz tomu nebolo inak :) 
Raňajky v cene a free wi-fi sú zväčša samozrejmosťou, ale ten interiér ♥ Ach, ten interiér! 
Milovala som tie rána keď som sa zobudila, išla sa dole naraňajkovať, vstúpila do dizajnovo premysleného interiéru hotela, či už so starými knihami, telefónom, aký mala moja babka a so strúhadlom na syr, ktorý slúžil ako lampa,haha :D K tomu mi priniesli čerstvý chrumkavý croissant, naňho maslo, ktoré sa kĺzavo roztopí (food orgasm), k tomu čerstvý pomarančový džús. Ďalší chod continental breakfast s caffe latte ♥
Chcela by som napísať, že nevadí, že budem tučná, jedlo je proste jedlo. Ale blíži sa už pomaly leto, trebalo by si vstúpiť do svedomia :D

Tak, toto je posledný článok z Budapešti a už sa pre Vás chystá ďalší post!

Majte pekný deň! :)

Vaša hotel & food A.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone! 
I always liked hotels which we booked together and it´s the same with that one :)
Breakfast and free wi-fi are nothing special, but this interier ♥ Ach, this interier!
I love mornings when you wake up at nice hotel, then you go to eat fresh croissant with butter (food orgasm), the beautiful stuffs are around you (f.e old thelephone like my grandma had, or cheese grader like lamp ) :D. Later they bring you continental breakfast with caffe latte ...Heaven, I am in heaven ♥

I wanted to write Nevermind taht I will be fat, but summer is comming, so I changed my mind :D

This is the last post from Budapest and I started to prepare some news posts, so stay with me! :)

Talk later, kisses and hugs ♥

Your hotel & food A.










Žiadne komentáre: