Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 30. marca 2017

Bojnice Castle & ZOO


Ahojte! 

Dnes Vám prinášam fotky z Bojníc, kde som sa vybrala spolu s ďalšími 3 Španielmi :) Som síce Slovenka, no v Bojniciach som bola prvýkrát, och, hanba mi! :D Keď už aj tá moja Španielka Mamen tam bola skôr než ja, to už riadna hanba a to, že ako (ne)správna Slovenka som ešte nebola na Kriváni, za toto si zaslúžim jednu za uši! :D

Ja to napravím, už sa na tom pracuje! :D

Deň nám vyšiel ako uliaty, všetko bolo krásne až na pár problémov so zhltnutím španielskej karty v bankomate, rýchle zháňanie taxi na stanicu, kde sme sa báli, že nestihneme posledný bus, vyvolávanie banke v Španielsku a na Sovensku...ach tie životné nezávideniahodné situácie :D Ešteže mojej kamošky mamka robí v banke :D 

Ale inak som si to, ako ináč, užila :) S nimi sa to proste ani inak nedá! ♥

Majte pekný zvyšok dňa! :) ♥

Vaša PureSlovak A.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone! 

I want to show you today some photos from Bojnice Castle :) I was there with my 3 Spanish guys :) Maybe I am Slovak girl, but I was there the first time, don´t kill me, please! :D
I am afraid to write that my Spanish friend Mamen was there a few months ago, haha! :D And I am more afraid to write that I´ve never been on Kriváň ( It´s symbolic mountain of Slavs and of Slovak freedom) :D

But I am working on this, I promise! :D

We chose a really nice sunny day to go to this trip :) We only had a small problems with ATM, cause ATM took credit card of Mamen, we missed the train and  for the next, the last, we had only 10-15min and I was calling to Slovak bank, she was calling to her Spanish bank, ach :D  But it has happy end :) I should say Thank you to women in restaurant that they check buses and trains, that they called taxi and  also I should say Thanks to my friends and to her mom working in bank :D

But I enjoyed our trip:) With them always! :) ♥

Talk later, kisses and hugs! ♥

Your PureSlovak A.





















                                                                     Photographer : Juan López Pagán

Žiadne komentáre: