Celkový počet zobrazení stránky

streda 29. marca 2017

Blue feeling Calvary


Ahojte!

Slnečné lúče konečne uzreli svetlo sveta  ja už vyťahujem päty z domu a snažím sa si užívať deň ako najlepšie viem a tráviť medzi štyrmi stenami v uzavretom priestore čo najmenej času :D

Takže hneď po škole som si dohodla stretko a hybaj vonku. Keďže školu som ale končila celkom neskoro, išli po nie až takom slnku,haha :D Respektíve bola zima, fúkalo a na konci aj troška popršalo :D Ale nápad to bol dobrý :D Lebo ja iba také nápady mám, že Andrea? V najlepší čas, darmo :D

 Fotky sa mi ale páčia, prechádzka sa mi tiež páčila, takže nemám čo ľutovať :)

Majte pekný zvyšok dňa! :) ♥

Vaša BlueFeeling A.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone! 

Summer is going and I can´t stay in my room more time. 

When my class at school finished, I went to walk with my man. Problem was that my class finished a little bit later and sun was hiding somewhere :D For better understanding: it was cold for me, windy and it was raining on the end a little :D But It was a good idea, Andrea, right? :D I couldn´t choose better time :D

But I really like photos of him and I enjoyed this small trip :)

Have a nice day! :) ♥

Your BlueFeeling A. 








                                                                      Photographer : Juan López Pagán

Žiadne komentáre: