Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 19. marca 2017

Crop top & fishnet tights


Ahojte! 

Fotky sme fotili v areáli hotela v BUD, nestihli sme toho veľa, tá prvá fotka je vlastne posledná fotka pred vybitím foťáku :D Tak si vravím, nabijeme a pôjdeme rovno do mesta, nebudem strácať čas fotením tohto outfitu v hoteli, keď ho môžem predsa nafotiť priamo v BUD, dva v jednom ! :) tak ale tri fotky Vám tu ešte postnem, neostanú predsa uložené iba niekde v mojom priečinku v ntb.

Čo sa týka môjho života, prišla som na 3 dni na východ a ani neviem ako a už znova dnes idem naspäť. Som tu akože tri dni, no v skutočnosti tak asi iba pár hodín, keďže odkedy som tu prišla, som sa ani nezastavila. Celý štvrtok som venovala erazmákom, mali sme vziať na prechádzku psíky z útulku, ale kvôli istým veciam môžme až v máji. Avšak ak máte takúto možnosť aj vy v najbližšom meste, určite chodte, pomôže to nielen psíkom, ale aj Vám, veď viete ako to je :) 
Aj napriek tomu že to nevyšlo, tie 4 hodiny po silnom vetrisku som aj tak blúdila po Nitre (som tu už druhý semester a bolo to prvýkrát, čo som videla viac ako školu, intráky a knižnicu :D)
V ten štvrtok som sa už aj chystala na nočák domov, na nemenovej prestupnej stanici okradol Kikirík svojho kamoša, s ktorým sa poznal iba pár hodín z nejakého liečenia. Nejakého..Bolo to mega super čakať hodinu a pol na stanici s policajtmi a Kikiríkom, ktorý tvrdil, že to nie on, to cigáni..asi nejakí neviditeľní asi :D  
Cesta vlakom mala trvať 10 hod, pozrela som na hodinky, bolo cca 2:15, zdriemla som si tak na 10 min, zobudila sa a bolo 5:25, vravím si, tak lepšie  spať 3 hod než 10min. 
Kvôli povinnostiam a prestupom v PO moja cesta trvala 15 hod :D Bola som taká unavená, že sa mi prvýkrát stalo, že ma moja suseda musela zobudiť vo vlaku, že  nechcem vystúpiť náhodou :D Náhodou som chcela :D
To už bol piatok obed, večer som mala návštevu a zničená životom som pred 21:00 zaľahla o postele, kedže na sobotu ráno som mala budík na 5tu kvôli povinnosti kameramanky :D Mala som milú povinnosť ísť s veľmi dobrou kamarátkou do Bardejovských Kúpeľov a stať sa tak na pár hodín jej kameramankou. Zisťovali sme stopy Alexandra I., ktorý sa liečil v Bardejovských Kúpeľoch. Ujo oblatkár sa na nás zvláštne pozeral, keď sme sa ho pýtali, či nevie niečo o ruskom cárovi Alexandrovi I. Tetke strážiacej skanzen sa zas nechcelo nás sprevádzať po múzeu, tak nám dala kľúče a že :,,Zamknite sa. Môžte ísť hore, tam sú kroje, môžte ísť dole, tam je všetko ostatné." Išli sme hore, boli tam kroje. Išli sme dole (akože nie dole dole, ale dole dole dole. Podzemie, pavúky..Blondíny prvej triedy. Tak si vravíme, že tam pohár Alexandra I. asi nenájdeme.
No len čo som sa z upršaného výletu vrátila, už som behala do babky, ktorú som mesiac nevidela a už mi aj chýbala. Opäť som zaľahla unavená a uvedomila som si, že na východ som sa tešila aj kvôli rodičom a nie a nie sa k nim dostať. Tak mám ešte dnes tých pár hodín :) 

Viem, že som sa rozpísala, ale niekedy mám proste chuť sa vypísať :)

Majte peknú nedeľu :)

Vaša všetko_chcem_stihnúca A.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone !

Photos were taken at the hotel and the balcon of hotel, but we didn't take a lot of photos, I mean,  the first photo here is the last photo taken there, cause battery of camera was law. I didn't want to spend time at the hotel more, so I didn't change clothes, just in the same clothes which I was before the camera, with the same look I went to admire the beautiful BUD.

About my life....I arrived to East of Slovakia for 3 days and I don't know how and I will go on the other side of Slovakia today again. I should be here on East cca 3 days, but in real only a few hours, cause I am everywhere, but not at home. I spent all day at school and with erasmus students at Thursday. We wanted to take a dogs for a walk, but for some reasons we couldn't. But if you have the opportunity to take the dogs for a walk, please, take it. Help for them, help for you. Win-Win :)
I went to East of SK in that day, I was waiting in the train station at midnight with psychical not normal people, I was really scary, it was police man there and it was really terrible, but I am still alive, so..good :D
I though I will travel 10 hours, but for some problems I was traveling 15 hours :D

I arrived to my house at 13:00 at Friday, I had visit at evening and then I went sleep at 21:00 - like grandmothers :D

I had alarm at 5 a.m, cause I went to Bardejovské kúpele at 5 at morning and I was cameraman for one day :D My friends wants to know something abou Alexander I. for her diploma thesis.

A arrived to my house at 15:00 and then I went  to help my grandma to clean her house :) I came to my room at night again and I slept so hard like a baby :D now, I am here and I still don't speak with my parents. I have a few hours, so..goodbye and have a nice day! :)

Your I_want_do_everything A.



 Rifle: Tally Weijl,  Crop top: H&M, Tenisky: NY, fishnet tights: www.silonky.eu, Kabát: 2nd hand

Žiadne komentáre: