Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 16. marca 2017

Budapest, you are so beautiful!


Ahojte! 

Tak a článok s najkrajšími fotkami z BUD je vonku! :) 
Úplne sa mi tieto fotky páčia :) Sú fotené mojím foťákom  (NikonD7000),editovanie som si tiež vzala pod palec ja, avšak keď Vám napíšem, že sú fotené človekom, ktorý prvýkrát držal taký profesionálnejší foťák v ruke, asi ťažko uveríte, všakže? :)
Počas celého výletu mi vravel, že ho to chytilo a že si chce kúpiť aj on nejaký ten foťáčik a nenechal na seba ani dlho čakať a hneď ako sme sa z tripu vrátili, už sme spolu pozerali po nejakom schopnejšom a veruže sa teraz už s ním šantí jedna radosť ! :) 
To, že mám fotografiu ako takú veľmi rada, ste si už asi všimli, fotenie mám tiež veľmi rada a je jedno, či stojím pred alebo za objektívom :) Hlavné je uchovať pamiatku a isto mi dáte za pravdu, že ak by neboli fotky, veľa vecí si nepamätáte/me :D 

Čo sa týka oufitu a prostredia , tak som s ním na 100% spokojná a stotožnená ! :) Vôbec som to takto neplánovala, teda, outfit som už mala vybraný predom, ale chcela som ho fotiť len niekde vnútri alebo niekde len pred hotelom, avšak našťastie som mala vybitú baterku na foťáku a tak sa plány zmenili. Chcela som ho fotiť ráno - predtým, než pôjdeme vonku, ale pre dlhé čakanie na hoteli kvôli nabitiu, sa za ten čas stihlo počasie poradne zmeniť, bol to najteplejší deň od začiatku roka a tak som si povedala, že vlastne nie zlý nápad takto vyraziť aj do ulíc a s týmto rozhodnutím som spokojná ! :D

Ako sa Vám to páči? :)

Vaša photography-lover A.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Hello everyone !

Here is this! Post with the most beautiful photos from Budapešť! :)
I really like these photos :) it was taken by my camera (Nikon D7000) and I edit it too, but it´s crazy that boy which took these photos worked with that camera the first time! It s taken by my boy, it´s really crazy. Love it!
After this trip he told me he wants a new camera, so we were looking for some cameras on the internet and now he plays with one of them :)
You know, I like a photography and doesn´t matter if I am before or behind the camera, I love it. If you have some photos from some party or trip, u remember everything more better. Clothes, faces, places, everything... :)

I like these photos cause I like my look in combination with beautiful Budapest. It wasn´t my plane to take these clothes to walk through BUD, but it was really good weather, I think the most hottest from New Year. I wanted took this outfit only somewhere in hotel/ near the hotel, but I am glad for these photos now! :) 

Do you like it? :)

Your photography-lover A.























Žiadne komentáre: