Celkový počet zobrazení stránky

utorok 28. marca 2017

Dog walking


Ahojte !

Dnešný post bude zase ohľadom erazmákov, hah ! :D Myslím,že každý ďalší nasledujúci taktiež :D 
Pôvodne som tento blog chcela založiť z čisto fashion hľadiska, tak sa k tomu prialo traveling hľadisko a zistila som vlastne takto počas priebehu písania blogu, že by sa mi to páčilo aj vlastne takto, Lifestyle blog. Príde mi to viac zaujímavejšie a možno že aj Vás viac baví čítať niečo z môjho života, ako len vidieť outfity. S tými samozrejme neprestane, módu milujem, ale rovnako milujem aj cestovanie, takže budete tu vidieť z každého rožka troška  :) Taktiež mám nového fotografa, tak snáď sa Vám fotky budú páčiť! :) Čo som veľmi prekvapená je, že čitateľov stále pribúda, čomu sa veľmi teším ! :) Či už som zahraničia alebo takto naši slovenskí čitatelia :) 
Ďakujem pekne! :) 
Ste zlatí ♥♥♥

Čo sa týka dnešného postu, bude o DogWalkingu.
Už dlho som plánovala, že pôjdem aj ja s erazmákmi vziať psíkov z útulku a venčenie, avšak stále to bolo počas víkendov a čo čert nechcel, vždy presne vtedy, keď už som mala kúpené lístky na východ  mesiac dopredu a moja mamka napečený koláč :D
No a tento krát to tiež nevyšlo, aj keď fotky možno svedčia o niečom inom :D
Pani útulkárka nám nedovolila psíkov zobrať kvôli dovolenke jej majiteľky, no my sme si psíkov nejakých našli po meste v parku a odfotili sa s nimi, haha ! :D 
A hoc povedali, že najbližšie až v máji, my sa nevzdávame, nezaháľame a keď nejde Mohamed k hore, pôjde hora k Mohamedovi ! :D Takže z Nitry si pôjdeme po psíkov do Šurian :)

Majte pekný deň! ♥

Vaša DogWalking A.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone! 

Today I will write about erasmus days again, hah :D And i think that almost every post will be about ESN, hups :D
When I made this blog and started to write about fashion, I thought that I will write only about outfits. But I started to write about traveling too and now I am writing about almost everything. About my life.So now It´s lifestyle blog. But I still love fashion, so you will see these kind of posts too, don´t worry :) And now I have good photographer, so I hope you will like it ♥
Also I want to say Thank you for all my readers, cause the number of readers are still growing! Wow ! :) Thank you, guys! You are amazing! ♥♥♥


DogWalking. It´s topic of this post. I always wanted to take dogs from dog shelter with erasmus students, but it was during the weekend always and I bought tickets to my home one month later, so I couldn´t. And my mom cooked for me my the best cake, so I really couldn´t :D
And if you think now that finally I went with these dogs to walk, you are wrong!  :D It was a little bit small problems with owner of dog shelter because of holidays, so we couldn´t take them for walk, but we found some dogs in park, so we took photo with them, haha :D

Talk later, kisses and hugs ♥

Your DogWalking A.




Žiadne komentáre: