Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 1. septembra 2016

Erazmus+ in Iscar & Portugal & Madrid



Ahojte !

Ako som už v minulom článku načrtla, 10 dní som strávila v Španielsku. Prvotne som tam išla na projekt, ale s kamarátkou sme sa dohodli, že pár dní pred projektom, ktorý sa konal v Iscare, si pôjdeme na vlastnú päsť pozrieť Madrid. Takisto aj po ukončení projektu sme mali naplánovaný Madrid, ale už nie iba my dve, ale aj so zvyšnou slovenskou grupou :)

Aké malé očakávania som od projektu mala, také úžasné to bolo ! :) To skrátka treba zažiť ! :) Okrem povinností, ktoré nás tam čakali, sme si to tam aj poriadne užili ! :) Každý večer v bare som dávala zo seba všetko, disco proste muselo byť ! :D Spolubývajúcu som mala portugalku, ktorá sa predomnou každé ráno/ večer natierala krémikmi v evinom rúchu :D Taká otvorená, zlatá baba :D Všetko sa mi tam páčilo, mám na to iba tie najlepšie spomienky ! :)




Tu pri koloseu nám vysvetľovali,že odtiaľ sa vypúšťajú býky a ľudia s nimi zápasia, avšak robí sa to iba počas nejakého sviatku, nie je to častá záležitosť :)

Italiano team :)


Práca v skupinkách


Italiano team again :)



Moja obľúbená fotka :) proste všetci, s ktorými som trávila každý deň od večera do rána :D 


Aj takto môže vyzerať ranná rozcvička :D



Jedna z tých super pretancovaných nocí :D 


Tu nám animátori spravili prekvapenie a vzali nás kajakovať sa do PORTUGALSKA
Yes, ďalší nezabudnuteľný zážitok ! :)
Síce sme na chvíľu uviazli kvôli plytčine, ale at the first - neboli sme jediné ! :D And at the second, naviedli nás tam ľudia, lebo ževraj tam neuviazneme :D Nie :D 







Kinball :) Prvýkrát v živote som to hrala a je to riadna pecka ! :)



Tanečníčky moje, tieto ženy ! :)


Opäť moje lásky taliansko- bulharsko - rumunské :D  :)


Toto je taká hra s plachtou, kde sme sa potom pod ňu všetci skryli, sedeli v tureckom sede a užívali magickú atmosféru :)





Tá napravo bola moja portugalská spolubývajúca :) speakovali sme o dušu, haha :D 


Naša kultúrna noc, kde sme im predstavovali naše slovenské jedlá, tance, hudba.. :)
A horalky, of course  :D
Vrkoče, rúž, stuha do vlasov a môže sa tancovať karička ! :)




Španielska SALAMANCA :)









Tu sme sa naša slovakiše gruppe vybrali preskúmať miestny hrad asi v 40 stupňových horúčavách a bez vody :D Veď že ideme iba na prechádzku po meste... :D Ale plán sa nám trošku vymkol spod kontroly, nevermind. Ten výhľad zato stál :)



Slovakiše gruppe nemala dosť prebdených nocí v Iscare, tak išla ešte aj na disco do Madridu :D 


Majte pekný zvyšok dňa a užívajte ! :)


Vaša španielska A.

Žiadne komentáre: