Celkový počet zobrazení stránky

piatok 16. septembra 2016

Madrid ZOO & Dolphins


Ahojte !

Toto je posledná časť sérií príspevok o Madride.
Posledný deň sme strávili v madridskej ZOO, ktorá je asi na úplnom konci Madridu, keďže cesta metrom bola fakt nekonečná. Ako výhodu však beriem, že sme sa z podzemia dostali na nadzemie a mohla som tak aspoň čo - to vidieť bez toho, aby som rozmýšľala, či sa neuškvarím ešte aj v tieni.



Prvorade sme tam išli kvôli show delfínov, kde sme si lístky kúpili cez net už deň dopredu. Keďže sme v ten deň potrebovali by aj na letisku a nemali sme toľko času, išli sme tam s kuframi dúfajúc, že ich budú mať kde uschovať :D Veď komu by sa chcelo po ZOO chodiť s 10kg batožinami :D 
Keď to vrátnik videl, najprv vypúlil oči, že kde tie batožiny pre siedmych ľudí uloží, ale potom nezabudol zapnúť svoju ľavú hemisféru and problem was solved :) Nejaká tajná miestnosť vzadu to vyriešila :D 

Delfínia show začínala až o 12tej, boli sme tam o hoďku a pol skôr a tak sme išli pozrieť do vodného sveta :)







Áno, usudzujete správne, boli sme tam prvý, ale netrvalo to dlho, kým sa natrepali malé deti rovno okolo nás :D 

Veľa ľudí ma predsudky ohľadom takýchto show, aj ja som mala, sa priznám. Ale nie je to ako cirkus, tu bolo vidno o vzájomnej spolupráci / láske delfínov k týmto pracovníkom. Koľkokrát ich počas vystúpenia hladkali, masírovali im plutvy, mojkali a spolu :D Bolo vidno, že je to o dlhšej spolupráci  a bolo milé vidieť ako tí delfíni majú radi "tých svojich" :)







Potom za nimi ten teepek skočil a plával spolu s nimi :)



Bolo asi 100°C a našej kamarátke bola zima :D To z toho alkoholu, moja zlatá ! :D 
Lebo jej trebalo tú noc piť Jager Bomb a tak ísť trsať na party :D 


Tu sa konalo nejaké vtáčie vystúpenie a my sme len chceli prejsť tou uličkou  a zrazu všetky východy pozatvárali :D Uväznení medzi vtákmi :/




Kolegyňka uzimená nás sfotila :)







Cestou do ZOO som nadávala, že musíme ísť po tej pustatine v miliónoch stupňoch a s kuframi. A to sme išli len dole kopcom. Cestou zo ZOO bolo ešte teplejšie a tá cesta hore... :D Ach :D Vyřízené sme boli že úplne :D 

Majte pekný deň !

Vaša (poslednýkrát) madridská A.


Žiadne komentáre: