Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 29. septembra 2016

DOD


Ahojte !

Ako už možno niektorí viete (hlavne východniari), každý rok sa v Šariši koná Deň Otvorených Dverí mesta Šariš. Keď sa povie Šariš, väčšina z nás nepomyslí na nič iné ako na pivo. A o tom to celé bolo :) Niekto vodka, borovička a tak, ale hlavne to pivo :D
Išla som tam pôvodne sama s kamoškou, s ktorou som sa dlho dlho nevidela počas prázdnin a bola to aj naša taká rozlúčka, veď ja vám o tom neskôr napíšem :) No ale čo čert nechcel, stretli sme sa tam nakoniec celkom pekná partia a dokonca som stretla aj chalana, ktorý sa ku mne prihovoril, že ma pozná a ja naňho taký kuk, že určite nie. A tak nakoniec z toho vysvitlo, že je to môj bývalý spolužiak zo základky z 1.stupňa a kamoš zo strednej z 1.ročníka. No len tie vlasy robia, kurnik, tak veľa :D Bývalý emák, haha :D

A bol to taký fajny chillový deň / dva :D 




 Majte pekný zvyšok dňa ! :)

Vaša A.

Žiadne komentáre: