Celkový počet zobrazení stránky

streda 14. septembra 2016

Estadio Santiago Bernabéu



Ahojte !

Dnešný článok je pokračovaním minulého článku, kde som písala o raji na zemi a.k.a Arganzuele. Keďže náš cieľový bod bol podľa mapy a slov našej múdrej kamarátky vzdialený od Arganzuely viac než ďalej, začali sme pokukovať po metre.  Netrvalo dlho a našli sme, čo sme hľadali. Na SK metro nemáme ( čítaj nepochopiteľným, neuveriteľným a zarážajúcim tónom) a aj keby sme mali, áno, určite by vyzeralo ako Estación de Arganzuela - Planetario.

Nejak takto.


Pol hodina v metre nás zaviedla na HlavneMužmiVytúžený štadión Real Madridu - Estadio Santiago Bernabéu. 
5 minút, cvak, cvak, pohýname sa ďalej.




Tam som. Taký ten smrad maličký 




Pojem "ďalej" zahŕňa budovy poblízku, ktoré ma zaujali ďaleko viac ako štadión. Smutné, ja viem.





Začalo sa stmievať, mali sme už toho v ten deň dosť pochodené- Buenos Aires, Arganzuela a štadión Real Madridu - no to nám nebránilo ísť na najteenagerskú ulicu Gran Vía plnú mladých ľudí a mega veľa obchodov všetých možných značiek s cenami porovnateľnými na SK, ktorá nám bola kedysi odporúčaná (pamätáte tú tetušku z trhu z minulých článkov? :D) Tenisky kúpené, šaty kúpené.... spokojná som bola :D

Zatiaľ čo kamarátka kupovala ešte na poslednú chvíľu magnetky, ja som cvakala nočný Madrid :)



Cvakala, cvakala a ani nevedela, že ma nohy zavedú až na námestie Puerta de Sol, kde sa nachádza najslávnejší symbol Madridu - 20 tonová socha medvedica.
A to som si počas výletu vravela, že aj by bolo dobré na ňu natrafiť. 
Dieťa štasteny.
Nie vždy. A nie všade.
Asi len v Madride

Buďte dieťami štasteny :)

Vaša A.

Žiadne komentáre: