Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 1. augusta 2016

Zastavte čas, prosím!


Ahojte !

Fotky, ktoré vám chcem teraz ukázať sú pre mňa niečím výnimočné :) Nie som na nich ja, nie sú na nich moji kamaráti, no aj tak z nich ide silná emócia – aspoň teda mojimi očami :)
Fotky sú fotené v Prahe na Náplavke, kde som aj bola ubytovaná na pár dní. Každý večer pri tomto brehu Vltavy som hovorila kamarátke, že sa mi zdá akoby sa tu zastavil čas. Bezstarostný život. Žiadne problémy. Partia. Vínko. Teenageri. Pivko. Smiech. Hippisáci. Labute. Šlápadlá. Frisco. Hamburgre. Limonády. Dobrá hudba. Sobotné farmárske trhy. Kamarátstva. Croissanty. Východy a západy slnka...Nie, nechcelo sa mi odtiaľ odísť. Pri predstave, že sa mám vrátiť domov, naspäť do toho šialene rýchleho života, som veru nadšená nebola. Nevravím, že doma šťastná nie som – som. Mám tu ľudí, ktorých nechcem opustiť, ktorí by mi chýbali a tak neostáva mi nič iné, iba ostať tu a vraciať sa tam :) Na to miesto, kde sa aspoň na chvíľu zastaví čas :)

Vaša A.








Žiadne komentáre: