Celkový počet zobrazení stránky

utorok 2. augusta 2016

Praha VOL. I



Tak píšem článok ako som sľúbila :) Dnes mám v pláne vám ukázať fotky z prvého dňa v Prahe, kde sme dorazili ráno o 6tej a budili chudákov chalanov, u ktorých sme mali vybavené ubytovanie :D V Prahe sme boli dokopy 4 dni a aj podľa toho vám rozdelím články :)

Prvý deň, hneď po príchode, sme išli popozerať okolie, trochu sa zorientovať  a tak. Na výlete bola so mnou kamarátka (moja bývalá spolubývajúca na byte), ktorá bola v Prahe na Erazme, takže narozdiel od minulého tripu v Prahe sme tentokrát nezablúdili ani raz :D Okrem nej bol s nami aj jej kamarát, takže o program núdze nebolo :)

Naše prvé kroky viedli okolo Tančícího domu, ktorý som už podľa fotiek poznala, no až teraz som sa k nemu aj dostala :) Povedali sme si, že prvý deň prejdeme základnú trasu – t.j Náměstí Míru, Václavské náměstí, zabočili sme ku kinu Lucerna, zašli ku Prašnej bráne a vyšliapli si na Petřín. Na Petříne som bola v apríli, kde v tom čase rozkvitali čerešne, no teraz v júli to vyzeralo úplne inak. Ruže boli na každom kroku, čo som si vtedy mohla iba priať. Na ten Petřín teda plánujem ísť v každom ročnom období :D Dole Petřínom sme sa rozhodli ísť lanovkou, veď už keď to máme zadarmo, tak prečo nie :D Boli sme už celkom hladní, obloha sa zatiahla, začalo pršať, čiže bolo rozhodnuté – moje srdiečkové oči pri pohľade na cukráreň vraveli za všetko :D Priamo pod lanovkou na Petřín je jedna úžasná cukráreň, ktorá mi bola odporučená od kamarátky a jej zas bola odporučená od inej kamarátky, preto ju aj ja odporučujem vám :D Volá sa „U Knoflíčku“ a hoc ja sama nie som nejaký kávičkový a koláčikový typ, raz za čas treba pohladiť dušičku. Lebo veď iste viete, že koláčiky nejdú do žalúdka. Oni idú do srdiečka :)

Vaša A.
























 Zázvorovo-hruškový koláč :D Ževraj nebol zlý :)

a
 nakoniec
BONUS z metra :D



Žiadne komentáre: