Celkový počet zobrazení stránky

sobota 27. augusta 2016

Puerta de Alcala & Paseo del Prado


Ahojte !

Ja ani neviem, kde začať ! :) Len teraz som prišla z Madridu a stále nemôžem uveriť, kde som to bola ! :) Mne sa pomaly, ale isto plnia sny :)
Všetko vám to pekne vysvetlím :) S mojou kamarátkou sme sa hecli na jeden projekt ( niečo ako Erazmus), ktorý sa konal v španielskom meste v Iscare. My sme sa s kamarátkou rozhodli 2 dni pred projektom a 3 dni po projekte navštíviť Madrid.

Akonáhle sme vystúpili z letiska, nemali sme šajn, kde ísť, nevedeli sme, kde máme hotel, tak sme sa vlastne bezhlavo rútili do hľadania :D Angličtinu ovládame, tak vravíme si, že by nemal byť problém sa niekoho opýtať. Na letisku nám ľudia pomohli, angličtinu ovládali, ale čím ďalej od letiska sme boli, tým ľudia vedeli po anglicky menej a 2krát sa nám stalo, že nás ľudia v stánkoch či obchodoch zaviedli opačným smerom :D A tak cesta, ktorá by inak trvala 10 min, nám trvala 2 a pol hodiny :D S kuframi, of course :D

Všetko sa nám našťastie podarilo nájsť, dokonca aj náš hostel, kde majiteľ nevedel absolútne po anglicky, my sme mu zas nerozumeli po španielsky, ale nejako sme sa už dorozumeli, no ! :D Niežeby som vôbec nerozumela po španielsky, učila som sa ju, ale títo španieli rozprávajú ako z rýchlika a ja som španielčinu nevidela dobré 4 roky :D

Pri hosteli sme si vypýtali mapu a keďže už bolo poobedie, vraveli sme si, že pôjdeme po nejakej tej základnej trase a skočíme pozrieť do parku, ktorý na mape vyzeral byť zo všetkých tých úkazov najrozsiahlejší, a veru aj bol -  Parque del Retiro :)


Jediné, čo som z Madridu už podľa fotiek poznala, bola tá stavba na kruhovom objazde, inak povedané Puerta de Alcala. Môj sen vidieť toto :)


Najlepšie na tom bolo, že sme zistili, že bývame na úplne najsamlepšom mieste - Atocha - kde je tá hlavná train station ( známa aj tým, že keď do nej vstúpite, vstupujete vlastne do botanickej záhrady :) niečo neskutočné. Dokonca bola vyhlásená za jednu z World's 10 most beautiful train stations :)
Bývali sme od nej minútu cesty pešo a odtiaľ sme mali blízko vlastne všade. Ideálne miesto :)








Prechádzka po Paseo del Prado :) 







                                              Nočný Palacio de Cibeles, ktorý hmýri každú sekundu inými farbami ;)





Majte pekný deň !

Vaša A.

Žiadne komentáre: