Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 8. augusta 2016

Girls in Prague - photoshoot


Ahojte !

Ako už ste sa pravdepodobne v minulých článkoch dočítali, na výlete v Prahe som bola s kamarátkou Veronikou a jej kamarátom. Uskutočniť fotenie v Prahe som chcela už dlho, no nenapadlo by ma, že sa na to dá aj Veronika :) Je to moja ex-spolubývajúca na byte v Košiciach a odkedy odišla na Erazmus do Prahy, nevídali sme a až tak často. Avšak teraz  cez prázdniny si to plne vynahrádzame a stretávame sa, myslím, pomerne často :) Či už zájdeme spolu do posilky, na obed, ku nej domov, ku mne domov, na pivko, na čajík, na pizzu alebo na výletiky, vždy si ten čas veľmi užívam :)

Z Prahy sme prišli minulý týždeň a už o 5 dní nás čaká spoločný výlet do Španielska, na ktorý som naozaj zvedavá a určite o tom napíšem aj článok, ale OTomPotom :) Teraz vám predstavujem spoločné fotky with my babe a hoc to bolo jej prvé profesionálnejšie fotenie pred fotografom, nedala to nejak najavo, naozaj jej to išlo a už teraz mám plány na naše 2nd tugedr fotošúting :P

Vy majte pekný zvyšok dňa :)
Vaša A.










BONUS 
keď sa naše žmurky nevedia zosúladiť :/

Žiadne komentáre: