Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 4. augusta 2016

Photoshooting in Prague


 Ahojte !

Momentálne sedím na balkóne, hladkám psíka a ťukám do klávesnice :) Milujem tie dni, keď atmosféra je uvoľnená, nikde sa netreba plašiť a jediné, na čo záleží, je užívať si deň naplno :)

Určite mi dáte za pravdu (hlavne blogeri/ky, že aký super môže byť pocit, keď vám fotograf pošle fotky, ktoré ste s ním boli nafotiť a vy už netrpezlivo čakáte, kedy sa stiahnu a konečne budú môcť uzrieť svetlo sveta :) Presne taký netrpezlivý a úžasný pocit mávam stále, keď mi po fotení prídu fotky, no na tieto som sa obzvlášť tešila :) Fotenie v Prahe som mala v hlave už dlho, no až teraz sa mi to podarilo uskutočniť :) Nájsť fotografa v Prahe, teda dobrého fotografa, ktorý bude zodpovedný, s ktorým sa mi bude príjemne fotiť,  ktorý bude mať čas vtedy ako ja a bude ochotný sa stretnúť tam, kde bývam (a byť na mieste o 5:30) - to je teda ťažký oriešok. Ale vďakabohu taký existuje (Jakub Linhart), našli sme sa a s fotkami som viac než spokojná :) Stále si ich prezerám dookola a hoci som vždy uprednostňovala farebné fotky pred čiernobielymi, tentokrát si myslím, že práve to b&w dáva tomu ten správny šmrnc :) Veď uznajte sami :)









































 Tenisky: Vans - Footshop, Rifle: Tally Weijl, Klobúk: Six, Prehoz: 2nd hand

Žiadne komentáre: