Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 4. augusta 2016

Praha VOL. II


Ahojte!

Tak som tu opäť s novým článkom o Prahe, dňom druhým :) Práve v tento deň sme zo seba vyprodukovali toho najviac, ba dokonca sme nektoré veci stihli pozrieť aj 2krát za deň :D Tento deň som si naozaj užila a to aj vďaka tomu, že som konečne uspokojila absťáky z posilky :D
Budík sme mali na 4:30, vstali sme niečo pred 5:00, keďže večer predtým sme sedeli na Náplavke a popíjali vínko do neskorého večera, vlastne až pokým sa všetko nezatváralo :D No a vstávať o 4:30 na fotenie - to dá zabrať :D
Fotky z fotenia vám ukážem čoskoro, zatiaľ iba fotka z backstage-u :)



Keďže sme neraňajkovali, po niekoľkohodinovom fotení (kde sme zašli aj napr. na Pražský hrad),  poriadne sme vyhladli a tak naše kroky smerovali  do pekárstva Paul na Václavskom námestí, kde sme si pohladili žalúdky jahodovým jogurtom s müsli, aj keď musím priznať, že lákalo ma dať si rebarborový koláč alebo teda ten mozzarelový croissant :D Voňalo to tam tak, že by ste zjedli najradšej všetko :D 





Po raňajkách sme si sadli opäť na Náplavku (ako som už spomínala, ubytovaní sme boli hneď cez cestu) a čakali na nášho spoluparťáka, ktorý zatiaľ čo my sme sa fotili, on mal pohovor :D

Tak prázdna Náplavka sa dá naozaj vychytať iba skoro ráno :)







Tak sme sa my trojka vybrali na Vyšehrad (ktorý sme mali tiež pár minút pešo od bytu), kde som síce už predtým bola, no veľa vecí mi tam vtedy uniklo :) Pozreli sme si cintorín, užili výhľad, vychutnávali slnko  a vychutnávali tieto premňamagické chvíle :)









Dvere od bytu :P


Ako som už na začiatku spomínala, tento deň som zasvätila posilke, kde som išla s kamarátom, u ktorého sme spali :) No poviem vám, vždy som si myslela, že už som to najväčšie fitko videla v Košiciach, no toto bola iná sranda :D Toľko strojov, také veľké priestory, v šatni na každom kroku fén, v sprchách mydlo (toto sa mi hodí, ja vždy svoje zabudnem:D), pri vstupe 2 uteráky (aj toto sa mi hodí, to tiež zabúdam :D) no a v neposlednom rade, všade samí tréneri :P It vos rily najs :)

Zatiaľ čo ja som s ním bola v posilke, kamarátka vzala nášho kamoša presne na tie miesta, kde sme my dve ráno boli fotiť a tak mala v priebehu pár hodín kolečkové prechádzky po rovnakých miestach :D

Vydrímovaná posilka :)




Ako už bývalo zvykom, po posilke sme si opäť my slovenská trojka sadli na Náplavku a čakali kamarátovho kamaráta, ktorý nás chcel spoznať a pozvať na večeru :) Len čo sme našli ozaj lacnú reštiku s ozaj dobrým jedlom, presunuli sme sa do Pivovarského Domu (to už bolo tuším okolo 21:00) a tak si už dali záverečnú nočnú prechádzku na Vyšehrad, tento deň po druhé :) A tu naša cesta končila a mohli sme zaľahnúť úplne mŕtvi do postelí :)




Tu čakáme toho kamarátovho kamaráta. A čo robia dve baby, keď sa nudia? Správne! :D





Nočný Vyšehrad :)



A toto sa mi podarilo cvaknúť cestou späť z Vyšehradu na byt :) 




 Pekný zvyšok dňa 

Vaša A.



a BONUS na záver :D










Žiadne komentáre: