Celkový počet zobrazení stránky

piatok 5. augusta 2016

Praha VOL. III.


Ahojte !

Som tu opäť s novou kapitolou z výletu z Prahy - dňom tretím :)
V onen deň naša prvá trasa viedla smerom na Orloj, kde sme sa dostali v celú hodinu (podobne ako ďalších  tisíc japončíkov) a videli smrtku, juchú ! :D :D Fotky z Orloja nemám, nerada fotím také tie prílišturistickévecičky, ale čo mám, sú napríklad fotky z Letnej a zo Stromovky :)




Letná bola mojím hnacím dôvodom tohto nášho malého výletu v Prahe, keďže naposledy v jari nám to kvôli upršanému počasiu nevyšlo. A aké som mala počasíčko teraz ? :) Áno, taky tak ! :D

My: #ráno #zamračenáobloha #dážď #5apolľudí
Väčšina normálnych ľudí: #počasíčkoakolusk #goldenhour #pivko

#nevermind









Aby nebola moja cestovateľská dušička o Letnú veľmi ukrátená, musím podotknúť, že potom sa už aj celkom vyjasnilo :)




Tak sa opäť zatiahlo, začalo pršať a tak sme museli vyjsť von s plánom B - interiérový plán. Mali sme na výber: buď Národné technické múzeum (čo nás dve holky teda vôbec nezaujímalo a nášho parťáka - mimochodom doktoranda na Technickej univerzite - išlo od zvedavosti roztrhať :D). Ďalšia varianta bola Národná galéria, pre ktorú sa aj, samozrejme, rozhodlo :D Keďže sme mali ISICi, bolo to zadarmo :)
Malo to 5 poschodí a úprimne, bola to nuda :D Mám svojich spolucestovateľských parťákov rada, ale stáť pri každom obraze 5 min, to už bolo na mňa moc :D Za 5 min som ja dokázala prejsť celé poschodie, kdežto im trvalo asi hodinu, takže to, že som s nimi dokázala prejsť poschodie a pol, bola pre mňa výhra :D Išla som radšej vonku, sadla si tam a pozorovala ulicu. Áno, bolo to pre mňa zaujímavejšie :D
Galérioví nadšenci - ak toto čítate, ospravedlňujem sa. Sama rada kreslím (ceruzou), dokonca som mala aj minulý rok výstavu, kde som však nebola iba ja, ale rôzni umelci z rôznych smerov, no toto bolo pre mňa umenie nepochopené. Nad obrazom s názvom ,,Sila DajmeTomuNebudemŠpecifikovať hnedej/čiernej/bielej čiary" sa ja rozplývať skrátka nedokážem.

No a aby toho na mňa nebolo dosť, za celý ten čas, čo som ich vonku čakala, som pri spoločnom výbere vecí zo šatni zistila, že ja som za tie asi 4 hod mala celý čas zapnutý foťák a baterku na poslednej paliče :D A to sa mi celú noc nabíjal, damn ! :D

Tak a už keď som vám neodfotila tú galériu, tak aspoň krásnu oblohu, ktorá ma dokázala očariť viac ako Národná galéria :D Ale nič proti nej, ak máte radi obrazy, určite tam zájdite. Je tam toho ozaj veľa :)





Pred Stromovkou sa nachádza Výstavište Holešovice, ale keďže sa tam momentálne nič nedialo, ostávalo nám iba poobdivovať exteriér :)



Ďalšie moje vytipované miesto bola Stromovka, ktorú som registrovala z postov českých blogeriek, ktoré sa tam chodia prechádzať so svojimi láskami, či korčuľovať :) Miesto na to ideálne ! :)




To, že to bolo to najlepšie, čo som za posledný čas jedla, snáď ani písať nemusím :) Palacinky doma jedávam iba čisté ,ale tieto so zmrzlinou vo vnútri boli VY-NI-KA-JÚ-CE ! :)



No a niektoré z týchto fotiek ste už mohli vidieť v tomto článku :)



BONUS 
fotky z mobilu: veď viete - predná kamera :D



Majte pekný zvyšok dňa :)
Vaša A.

Žiadne komentáre: