Celkový počet zobrazení stránky

streda 31. mája 2017

The last time with him in Nitra


  Ahojte !

Moje skúškové úspešne skončilo 19. mája, za čo sa môžem poďakovať aj dvom uznaným skúškam z Veteriny z Košíc. Ako som tu už viackrát písala, ale pre nováčikov môjho blogu to napíšem ešte raz, bakalára som vyštudovala na UVLF v KE, odkiaľ som kvôli lepším podmienkam, inému titulu, túžbou po zmene a zvedavosťou z neznáma, odišla do Nitry. 
Tam som sa už od začiatku začlenila do jednej "organizácie" pomáhajúcej erazmákom na našej škole. 
A tu som spoznala Jeho. Je to už takmer 8 mesiacov, čo sa poznáme.
 Po nejakom čase som si začala uvedomovať, že ak príde jún, už sa pravdepodobne nikdy neuvidíme. 
Ale predstavovala som si to inak.
Predstavovala som si, ako je jún, ja ešte skúškujem a on si už balí kufre späť do Španielska.
Za ten čas sa toho ale veľa zmenilo a začali sme plánovať spolu.
Teraz je realita taká, že skúšky som si "natrepala" jednu za druhou, kde som na učenie každej mala 3 dni. Učila som sa od rána do večera, aby sa mi aj výsledné písmenko páčilo. 
A tak je 19ty máj, balím si kufre z Nitry ja skôr než on, prosím ho o spoločný čas na streche čajovni Epicure, kde si užívam voľno a rozmýšľam, čo ako bude. Užívam hluk áut, vietor vo vlasoch a ústach, caffe latte v horúčave. Nostalgická atmosféra ma neopúšťa, ale spokojnosť s ukončeným semestrom je silnejšia.
Nič mi už teraz nechýba, iba to jedlo. Ale to nie je problém, to dokážem vyriešiť. 
Netrvá dlho and problem solved :)

 Buďte šťastní, nebuďte hladní

Vaša A. ♥
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone !

My exam period finished at 19th of May and I should say Thank you for two subjects from my first University in Košice which I passed before. As I wrote many times here, but for the newcomers of my blog I will write it again, I studied at the UVLF in Košice, but I left this University and I started my studium in University in Nitra. It was because of better conditions, other title, a desire for change and curiosity from the unknown..
When I arrived there, I have been involved in one "organization" helping erasmus students in my new University.
And I met him there. It's been almost eight months since we know each other.
 After some time, I began to realize that if June comes, we will maybe never see more.

But I imagined it different.
I imagined it like ..It´s June. I have to study and Juan will go back to Spain to finish his exams there.
But a lot of things changed and we started make a plan together.
Now, the reality is that I finished all my exams in short time where I had for study to one exam only 3 days. I studied all day because I wanted a good mark.
So It´s 19th of May, I am packing my luggage from Nitra earlier than he, I asking him for together time on the roof of the Epicure where I am enjoying the day off and thinking about our future. 
I am enjoying noise of cars, wind in my hair and mouth, caffe latte in heat. The nostalgic atmosphere doesn´t leave me, but happiness of  finishing my semester is stronger.
Nothing is missing now, just the food. But that's no problem, I can solve it.
In a short time is problem solved :)

 Be happy, not hungry

Your A. ♥





Žiadne komentáre: