Celkový počet zobrazení stránky

streda 31. mája 2017

BBQ party


Ahojte! 

Tak...semester končí a to znamená (okrem zápočtov / skúšok), v mojom ponímaní aj lúčenie sa s erazmákmi. S ľuďmi, s ktorými som trávila viac času v Nitre, než s kýmkoľvek iným. Výlety som plánovala iba s nimi, či to už bol výlet do Čičman, Kremnice, Bojníc, alebo Paríž, Brusel....Všetky naj spomienky mám s nimi, dokonca aj tie z barov :D Je pravda, že tento semester som bola hang out iba raz a aj to bola milá povinnosť sa zúčastniť karnevalu Rio Matchi :) mala som toho veľa v škole, semester bol ťažší než predchádzajúci a veľa som vynechávala v škole aj kvôli výletom, takže ísť niekde do baru, no tak to som radšej uprednostnila posteľ :D Ale na všetky eventy, ktoré sa diali cez deň, tie som nevymeškala :) 

Tento event bol posledný. Mala som na druhý deň predtermín, skúškové mi teda začalo, ale nedalo mi neísť sa s nimi všetkými oficiálne rozlúčiť.  Tesne predtým, ako som sa obúvala, mi spolužiak poslal  ďalších 80 otázok na skúšku, tak obúvať som sa prestala...pozrela na otázky, pozrela na čas, že už aj tak meškám. Tak zas na otázky, na hodinky...Ale išla som :D Išla som, lebo som vedela, že niektorých už neuvidím. A urobila som dobre ! Učila som sa síce do rána, ale Áčko som teda nečakala ! :) A potešila  ma aj pochvala, že už keď som teda štvrtáčka, asi som sa naučila učiť :) Ústne skúšky fakt neznášam, ale nejakým zázrakom som vždy nadmieru spokojná :D 

Takže na ívente som bola, skúšku som tiež zvládla, už len v sebe zvládnuť pocity, že kamošov, s ktorými som bola v kontakte celý rok, že ich už možno nikdy neuvidím. To je tá nevýhoda international friendships. Aj keď nikdy nehovor nikdy :) Minulé leto som bola v Madride na jednej exchange, spoznala tam Katyu z Talianska a nechápem ako, ale stretla som ju teraz v Paríží :D náhoda jak sviňka, priam nemožné, ale kebyže jej nenapíšem a neoverím si to, že to bola fakt ona, ani neverím :D 

Tak snáď budem na takéto príhody mať ešte veľakrát šťastie :)

Majte pekný deň 

Vaša A. ♥

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi! :)

So ... the semester is on the end and it means for me (except exam period),also to say Bye to erasmus students. I spent with these people  more time in Nitra than with anyone else. I made trip only with them, f.e trip to Čičmany, Kremnica, Bojnice, or Paris, Brussels .... All the memories I have with them, even those of the bars: D It is true that this semester I was hanging out only one tume and it was a nice duty to prepared some things to the Rio Matchi carnival :) 
I had to do a lot of things to school, the spring semester was harder than autumn and I missed a lot in school becaise of  the trips, so it was hard for me to went drink somewhere, I prefered my bed : D
 But all the events which were during the day, I didn´t miss anyone.

This event was the last one. I had big exam on the next day, but I wanted to say goodbye to them. I went  to that event, because I knew that maybe i will not see them anymore.
 This is the disadvantage of international friendships.
 Even though I never say never :) The ôast summer, I was in Madrid on one exchange,  I met Katya from Italy and I don´t understand how, but I met her now in Paris: D Unbelievable ! And if I didn´t write to her that I saw her and if she didn´t answer me that Yesm she was really there, I will not believe :D 

So I hope situations like that one will happen to me more times :)

Have a nice day !

Your A. ♥












Žiadne komentáre: