Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 24. apríla 2017

We arrived in Paris!




Ahojte! 

Tento článok píšem s mesačným opozdením, avšak úprava tých milión fotiek mi dala riadne zabrať :D 
Takže, začnem poporiadku.
Už dlho sme vedeli (ja, môj Španiel a naša erasmácka partia), že chceme spraviť couple trip. Bolo jedno kde, hlavne aby sa to udialo, keďže väčšina plánovaných výletov sa nikdy neudeje :D
Jeden večer Španielka videla niekde na nete, že sú lacné letenky do Paríža (nevadí, že tam bola 8krát,haha) :D, tak ich zabookovali, spojili to s cestou do Belgicka, kde už tiež asi každý bol okrem mňa, zajednali ubytovanie v oboch krajinách, vybavili cestu z Paríža do Bruselu busom, ja som vlastne, keď tak rozmýšlam, nespravila nič, len im dala peniaze a poďakovala za vybavenie všetkého :D A budete sa čudovať, ale tak lacný trip, to vedia vybaviť asi iba Španieli, haha :D

Dátumy cesty sa vyberali viac - menej kvôli mne, keďže ja ako ne-erasmáčka to mám v škole prísnejšie ako oni, dátumy zápočtov musím dodržiavať, tak som im povedala, že ten 7my týždeň v škole nemám nič, že môžme vtedy. Keď bolo zabookované, zistila som, že spolužiačky v škole poprehadzovali zápočty práve na ten siedmy týždeň, ale neodradilo ma to :D Ba čo viac, dalo mi to silu, lebo čo ťa nezabije, ťa posilní :D

Let bol v pohode, prežili sme, peniaze za taxík veľa minuli sme, ale šťastní boli sme.

Po príchode sme si dali ešte večernú obhliadku mesta, zastavili sa pri Moulin Rouge (Červený mlyn) -svetoznámy francúzsky kabaret v štvrti Montmartre v Paríži. O tomto kabarete bolo tiež natočených niekoľko celovečerných filmov a filmových dokumentov.
Oproti je to svetoznáme miesto Marilyn Monroe, kde na vás zospodu fúka ventilátor a vy sa aspoň na chvíľu môžte cítiť hviezdou :D

Cíťte sa ako hviezda!

Vaša A. ♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello everyone! 

I know, guys, I am writing this post so late. I arrived from Paris/Brussles one month ago, but I spend a lot of time with editing one million photos! :D
Ok, I should start to explain you everything :)

We knew tht we wanted  one couple´s trip (my Spanish boy and other our erasmus friends)
The place was not so important, important was that it should be cheap. One fried founf cheap flytickets to Paris, then they booked it, they booked tickets to bus, places to sleep in Paris and Brussels, I just only gave them money :D And said thanks for everything :D 
It was really cheap trip and I think that nobody knows make so cheap trip, expect Spanish guys :D 

The fly was good, we are alive, we spent a lot of money for taxi, but we were happy :D

When we arrived in Paris, we went on a small walk at Moulin Rouge (is a cabaret).It was made a lot of films and documentary films about that cabaret.
Front of that cabaret you can find the most popular photo of Marilyn Monroe - photo how ventilator plays with her white dress :)
So you can be star for a few seconds,too :D

Be star!

Your A. ♥










Žiadne komentáre: