Celkový počet zobrazení stránky

sobota 29. apríla 2017

Palais - Royal


Ahojte!

Tak a toto je posledný deň nášho Parížskeho tripu, kedy sme sa páriky akosi roztrúsili každý svojou stranou :D Nie je to prvýkrát, preto ma na niektorých fotkách vidíte s celou partiou, inokedy som na nich sama :)

V podstate sme ten posledný deň ani nemali presne naplánované, kde pôjdeme a čo chceme vidieť. Nejaké tipy sme v zásobe mali, ale po navštívení parku blízku Parížskeho Oka, po parku blízko Louvru a Múzea Louvru, sme si povedali, že do večera si každý pozrie, čo chce. Niektorí chceli ísť na to isté miesto po druhýkrát, mňa však lákalo vidieť niečo nové a tak, znova, som o pomoc popýtala toho môjho :D Keďže na tomto výlete boli štyria Španieli, ktorí majú internet aj v zahraničí (ako inak, keďže  študujú na SK), len ja a jedna Turkyňa sme ich po celý čas nasledovali :D 
Tak som len povedala, že chcem vidieť niečo nové, vytiahol mobil, prezerali si fotky a podľa nich sa moje srdce rozhodlo :D Volila som Canal Saint - Martin ( fotky neskôr :)). Po ceste sme narazili na Palais - Royal. Je to palác, ktorý ma bohatú históriu a v súčastnosti je miestom Štátnej a Ústavnej Rady. Obklopený je peknou záhradou zvanou Jardin du Palais-Royal, ktorú už čakajte v ďalšom poste :)

Majte pekný deň !

Vaša A. ♥

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello everyone !

So this is the last day of our trip to Paris and How u maybe know It was couples trip. We were there 3 couples, but we didn´t be together all time. It's not the first time where you can see me alone on the photos. Sometimes we were everybody together, sometimes only me with my boyfriend

We didn´t know what exactly we wanted to see the last day there.After seeing the Park near the Paris Eye, the park near Louvre and the Louvre Museum, we were thinking which places we want to see more.  Some people wanted to go to the same place for the second time, but I wanted to something new and so, again, I asked for my help. On our trip were 4  Spanish people and they had internet abroad and only me and one Turkey girl didn´t have so we  followed them all time D

So I just said that I wanted to see something new to my boy, he tirned on his data, watched the pictures and I chose Canal Saint - Martin (photos later :)). 
We found the Palais - Royal during the walking. That palace has a rich history and now is the seat of the State and Constitutional Council. It is surrounded by a pretty garden called the Jardin du Palais-Royal, u will see it in the next post :)

Have a nice day!

Your A. ♥








Bonus:

Na tento Casa Lopez sme narazili, keď sme hľadali naše cieľové miesto a sranda je, že Casa Lopez znamená Lopezov dom a Juan sa volá priezviskom Lopez, tak to pekne sadlo :D To akoby som ja našla Dujčákovej Dom :D v Paríži :D A pamätám si, ako som s Juanom 1krát zoznámila, potom sme išli do baru a tak mi vraví, že tu na SK máme alkoholický nápoj s menom jeho otca. Pepe Lopez. To nevymyslíš.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bonus:

We found this Casa Lopez when we were looking for our final destination ( Canal Saint Martin) and funny is that Casa Lopez means Lopez's house and Juan is called Lopez  :D It´s like Dujčák's House: D 
And when I met Juan the first time and we went to the one bar, he told me, that here, on SK, we have one  an alcoholic drink with his father's name. Pepe Lopez. The world is unpredictable.


Žiadne komentáre: