Celkový počet zobrazení stránky

streda 26. apríla 2017

Jeans on jeans


Ahojte! 

Tak nejak sa už dlhšie si idem za cieľom spájať fashion a travel dokopy. Niekdy ukážem na fotkách viac cestovateľské Have to see, inokedy fashion Must have.  Vždy sa snažím prezentovať na fotkách oboje :)

Máte radi Jeans on jeans? Ja s tým problém nemám, ba naopak, veľmi sa mi to páči. Riflovinu mám rada, riflové oversized bundy si ma našli a ja nedbám. 

Ako to máte Vy? 

Držte sa a majte pekný deň ! 

Vaša A. ♥
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello everyone!

My goal of my blogg was having fashion - travel posts.
Sometimes I show you photos with travel Have to see, sometimes with fashion Must have. I always try to connect it both to one post and I think I did it :)

Do u like Jeans on jeans? I don´t have any problem with that. I  really like it. Oversized jeans jackets found me and I couldn´t say No to them :D

And what about u? Do u like it ?

Have a nice day!

Your A. ♥


Žiadne komentáre: