Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 27. apríla 2017

Enjoy Paris (Life)


Ahojte !

Čo tak obdivovať Paríž, zbadať park, urobiť zopár akrobatických kúskov a akoby nič pokračovať ďalej ? 
Prečo nie :D
Ako si tú vetu počúvam v poslednej dobe dosť často a.. . A áno. Áno. Veď. Prečo nie? 
Tak nejak si treba odpovedať, ak ideš spraviť niečo bláznivé, rozhodneš sa opustiť svoju komfortnú zónu, skrátka urobiť niečo, čo je sprvu proti tvojej vôli, lebo možno tak, ako to je, to nie je zlé.
Ale môže byť aj lepšie :) 
Tak choď do toho.
Prečo?
Prečo nie? 
Ja som po 3 rokoch menila školu, išla som do neznáma úplne sama, všetko milé som nechala doma, ale ľutujem? Nie :) Prihlásila som sa ako dobrovoľníčka do erazmáckej organizácie. A tiež neľutujem. Naopak, dalo mi to veľa nových kamarátov a zážitkov. A otvorili sa mi ďalšie dvere :)
A bez toho by sa nekonal ani tento trip do Paríža :)
Byť tak trochu odvážny a vravieť si ,,Prečo nie?", ti spraví život viac zaujímavejší a to predsa k životu patrí :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello ! :)

Why not walking in Paris, finding one park, doing a few acrobatic pieces and then continue in walking? 
Why not :D
I listen this sentence lately often and ... And yes. Yes. Why? Why not.
This should be your answer if you are going to do something crazy, you decide to leave your comfortable zone. Maybe because u know that this period of your life is not so bad.
But it can be better :)
So do it.
Why?
Why not.
I changed school after 3 years in one University. I went to the unknown place completely alone, I left everything nice at home, but Do you think I regret it? No :)
 I signed up as a volunteer to the Erasmus organization. And I also don´t regret this decision. 
It given me a lot of new friends and experiences. 
And If not this, I am not on that trip
Be brave and ask yourself "Why not?" and You will have life more interesting, and that´s going on :)




Žiadne komentáre: