Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 24. augusta 2017

Our last night in Mazarrón & Sisha


Ahojte !

Táto noc mala svoje čaro. 
Ich posledná spoločná noc v plážovom byte na Mazarróne, moja predposledná noc s Juanom.

V ten deň ma zobral na pláž Bolnuevo, tak spoločná rodinná večera, no on nechcel, aby so len tak išla ten večer spať. Bola polnoc, dovečerali sme, no on ma zobral ešte na Mazarrónske trhy, kopu príveskov, peňaženiek, okuliarov, suvenírov..poznáte to.
 Pozval ma na Mojito, kde som mala super výhľad na celý prístav, no a potom Sisha 😊
Sisha s príchuťou lesných plodov, šum mora pár metrov odo mňa a Juan. 
Viem, že som tu s ním poslednýkrát (ok, uisťoval ma,že o rok sa tu vrátim) a nedá my nemyslieť na to ako som sa tu mala dobre a ako veľmi, ale fakt veľmi  sa mi nechce ísť domov.


Bol to presne ten taký čas, úplne bezstarostný, žiadna škola ani práca, žiadne starosti, len užívanie si. 

Bye Mazarrón, see you soon ! 😊

Your A. ♥

---------------------------------------------

Hi everyone!

This night was magic.
It was their last night in their flat there, my last but one night with Juan.

In that day he showed me Bolnuevo Beach, then I went on their family dinner, but he didn´t want go sleep early.
It was midnight, we finished eat and then he showed me typical Mazarrón´s market. A lot of sunglasses, necklaces wallets..you know what I mean :)

Then he invited me on Mojito to one bar which is up, so I had perfect view of the port :)
We finished that night with sisha :) Perfect sisha with forest fruits flavour, the sea and Juan.
I couldn´t stop thinking How such a good time I had there.
Without problems, without school or job, nothing. Just enjoying the life :)

Bye Mazarrón, see you soon ! :)

Your A. ♥





Žiadne komentáre: