Celkový počet zobrazení stránky

utorok 22. augusta 2017

New pets



Ahojte !

U pani dôchodkyne, kde sme bývali, sme okrem psa a mačiek mali aj morky, pávy, papagáje, vtáky a tak už keď chová pávy, prečo si nekúpi aj somára, všakže ? :D 

Je to vlastne bábätko, má iba 3 mesiace, kúpila ho od Univerzity a na druhú deň mala ešte mu len ísť po meno. Nevedelo chúďa ani poriadne stáť na nohách, ale čo nám prišlo zvláštne bolo, že keď sme sa vrátili z pláže, pozeráme a psík Blanca, mal nalakované ružovým lakom pazúry. Vedúca mu spravila lakom akože má aj náušnice a bodku na čele. Spýtali sme sa našej majiteľky, že prečo to má, čo to má odháňať muchy alebo čo, ale povedala nám iba, že :,,Ja mám nalakované, tak aj im som nalakovala." :D 
No ale úplne ma dostalo, keď som videla, že aj somár ma nalakované kopytá.

Ja už neviem kam tento svet speje, ale snáď ste mali pekný deň.

Vaša A. ♥

-----------------------------------------------------

Hi everyone !

We lived in Spain in one house of old woman and she takes care not only of dogs, cats, but also of parrots, turkies, birds and she has a new pets now - donkey baby.

It is only a 3 months old, she bought it from University and on the next day she went only to take a new name for him. It is a little bit not normal, but more abnormal was that when we arrived from the beach, we founded the dog with painted claws with nail polish. When we asked of our owner why it has it, she told us:,, If I have, it can has too." :D

And If i will write that the donkey had painted hooves, will you be surprised? :D

Have a nice day

Your A. ♥









Žiadne komentáre: