Celkový počet zobrazení stránky

streda 23. augusta 2017

Barrancos de Gebas


Ahojte!

Stáž som ukončila týždeň skôr, chcela som si užiť posledných 7 dní s mojím priateľom predtým, 
než odídem na Slovensko. Bývala som striedavo u nich v dome a v ich byte na pláži. 
Každý deň mi niečo pripravil, doobedu sme trávili čas na pláži alebo v bazéne, 
ku večeru vyrazili niekde von.
Tentokrát ma zaviedol ku Barrancos de Gebas (Murcia), kde bolo fakt krásne, ale keďže sme prišli ako už zapadalo slnko, vedeli sme, že nemáme veľa času ani spraviť fotky ani tam dlho pobudnúť. Dlho nám trvalo, len kým sme sa dostali dole, normálnou dlhou cestou sme nechceli ísť a ani sme nemali čas, tak sme volili strmú neprechodnú cestu, počas ktorej som stihla spadnúť a poškriabať pár dní staré okuliare, pošpiniť si topánky a doškriabať si celé telo :D

Ale inak som si to užila 😊

Užívajte aj vy deň


Vaša A. ♥

-------------------------------------

Hi everyone !

I finished my internship one week earlier, I wanted spend my time with my boyfriend before I will go back to Slovakia. I lived sometimes in his normal house, sometimes in flat on beach. 
We were at beach or at the swimming pool at the morning and at the evening we went outside :)

He also took me to Barrancos de Gebas (Murcia), it´s so beautiful place, but because of we arrived late, it was sunset on that time, we knew that we don´t have time take photos and be long time there.

We didn´t want go longer way, so we chose short way, but more dangerous and less confortable :D I fell down, I scratched my new sunglasses, I did dirty my shoes and my body..

But I enjoyed the view, so doesn´t matter :)

Talk later :)

Your A. ♥






















Žiadne komentáre: