Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 31. augusta 2017

I am back in Slovakia !


Ahojte !

Tak som späť na Slovensku ! Už je to nejaký ten týždeň, čo som tu a o chvíľu tam opäť odchádzam, tentokrát nie na stáž, ale na štúdium. 

Avšak kým som tu, chcem čo najviac času tráviť s kamošmi a rodičmi. Asi nikomu nebudem chýbať tak ako mamke, ona mi každý deň hovorí, aby som si ku nim sadla, porozprávala sa, že o chvíľu odchádzam. A snažím sa to robiť :)

A len čo som sa vrátila zo Španielska, moja mamka o 3 dni na to narodeniny, 
tak takúto poľnú kyticu som jej natrhala ♥ 
Kytica poteší každú ženu v ktoromkoľvek veku a poľná kytica v dnešnej dobe je niečo, 
čo by si mal človek naozaj vážiť :)

Ja mojej mamke trhám na Deň Matiek stále tie isté kvety z toho istého miesta a snáď ju to nikdy neomrzí, lebo plánujem to robiť ešte dlho :D

Tak vy sa držte !

Vaša A. ♥

-----------------------------------------

Hi everyone !

So I am back in Slovakia ! I am here a few weeks and I will go to Spain soon! In a few days !
But not do practice like during this summer, but I will go study there.

But I am still here, in Slovakia, and I want spend as much time as possible with my friends and parents. I listen every day from my mom that I should be with them every day, speak with them and go with them somewhere, cause I will be here only a few days more. I think nobody will miss me more than my mom, she is so cute ! :)

When I arrievd to Slovakia from Spain, in a 3 days later my mom had a birthday, 
so I gave to her this bouquet ♥
Every girl / woman likes flowers, doesn´t mstter how old is she. It will makes her happy :)

I gave to her field bouquet and I think in nowadays is something
 more special than flowers from shop :)

I give to my mum for Mothers Day the same flowers from the same place every day and she likes it and I hope she will love it always, cause I have a plan do it every year :D

Have a nice day !

Your A. ♥


Žiadne komentáre: