Celkový počet zobrazení stránky

streda 23. augusta 2017

En la piscina contigo


 Ahojte !

Tak a toto bol môj predposledný deň v Orihuele. Po raftingu sme sa išli všetci najesť do Murcie do obchodného centra a je tam jedna veľká reštaurácia, kde zaplatíš vstup cca 10eur a môžeš jesť / piť  do popukania. Mne to až také výhodné nebolo, keďže sa toho do mňa veľa nezmestí, ale inak je to veľmi výhodné. Pre tých, čo sú vždy hladní :D
Potom večer som si išla pocvičiť pri bazéne ako som to mala zvykom a tak ma už iba čakal večerný oddych s ním v tom najlepšom bazéne s teplou vodou ( ten bazén má kryt a tak sa voda celý deň nahrieva a je tam fakt sauna), jemu som dala najlepšie španielske chladené pivo do ruky a nič viac nám netrebalo :)

Prespal u mňa a na druhý deň nás čakalo posledné ranné vstávanie do Univerzity a deň v labáku, tak balenie vecí do kufra, spanie niekoľko hodín v zvláštnych polohách a potom Bye Orihuela a týždeň u Juana v byte na pláži mohol začať ! :)

Zatiaľ sa majte !

Vaša A. ♥

------------------------------------------------

Hi everyone !

So this was my the last day in Orihuela. After rafting we went to eat to Murcia to one mall and one big restaurant is therem where you will pay more than 10 eur there and you can eat and drink everything there. It´s disadvantage when you don´t eat a lot usually, but is advantage when you are hungry always :D

After thet we wen back to Orihuela, I did a training and then only chill in swimming pool with him in warm water ( it has the roof, so inside is really hot), I brought him the best spanish beer and we didn´t need nothing more :)

He slept there and on the next day we woke up at morning, went the last time to school and laboratory, then I did backpack, I slept a few hours in strange poses ....and then Bye Orihuela and week in Juan´s flat in beach could begin !

Talk later :)

Your A. ♥





Žiadne komentáre: