Celkový počet zobrazení stránky

utorok 22. marca 2016

LAUGH


Ahojte !

V deň fotenia poriadne fúkalo a aj väčšinu fotiek som musela vyradiť práve kvôli vlasom, ktoré som mala všade po tvári :D Niežeby sa zle fotilo, práve naopak, s mojím dvorným fotografom Petrom fotím veľmi rada, ale v ten deň nám to skrátka neprialo. Pravdupovediac sme očakávali lepšie počasie, takže sme to museli zabaliť skôr, než sme predpokladali.
Keď som išla z Košíc na stanicu, že idem za fotografom do Prešova, bola som v svetri a slnečné okuliare boli nutnosť. Keď som dorazila do Prešova, okuliare som mohla zabaliť a parku vybaliť :D V tieto dni bývajú v týchto mestách aj 6 stupňové teplotné rozdiely, čo je teda poriadne veľa na to, keď si vezmeme, že sú od seba vzdialené iba pol hodinu cesty autom. 

To, čo na mne práve vidíte, nosím väčšinu obyčajných dní, cítim sa v tom pohodlne a na túto parku nedám dopustiť.

Tak zatiaľ :)
A.








Foto: Peter Basala

Sveter: Reserved,  Okuliare,tenisky: Vans - Footshop,  Rifle: Tally Weijl,  Parka:  2nd hand

Žiadne komentáre: