Celkový počet zobrazení stránky

piatok 18. marca 2016

Hnedá, gaštanová, tehlová, škoricová, hrdzavá, čokoládová...


Ahojte!

Minule som písala o tom, ako konečne po zimných mesiacoch som si mohla dovoliť obliecť jarnú parku, teraz sa vytešujem z nosenia koženky :)
Sveter, ktorý na mne vidíte, ma tak trošku svojou farbou dostáva do pomykova :D Podľa mňa je to mix tehlovej a hnedej farby, ale každý by asi povedal inak. Ešte sa zo zaujímavosti spýtam nejakých mojich kamošiek, celkom ma zaujíma, čo im to evokuje :D Muži v tom, predpokladám, majú jasno a iná ako hnedá ich ani nenapadá :D (P.S: fotky dosť skresľujú a nie je to také jednoznačné, ako sa môže zdať :P)


Majte sa :)
A.












Foto: Dodo Dulin

 Koženka, Sveter: H&M, Okuliare, Tenisky: Vans - Footshop, Rifle: Tally Weijl 

Žiadne komentáre: