Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 28. marca 2016

The first time


Ahojte!

Dnes je to prvýkrát (po pár zimných mesiacoch), čo som konečne zhodila zimušnú bundu a obliekla si túto suprovú čiernu parku a miesto zimných botičiek tieto nové vansky.To bol pocit ! Už čakám, že bude len a len teplejšie a teplejšie :) Síce príchod teplejších dní u mňa v školskom ponímaní znamená odovzdávanie bakalárky, skúšky a štatnice, ale čer to ber ! Teším sa :) Teším sa na skorší východ slnka a neskorší západ, na potulky na čerstvom vzduchu, ktoré v zime obmedzujeme a v neposlednom rade na beh, ktorý mi aj počas obyčajného školského týždňa vždy dodal energiu :) Keďže som posledné mesiace zaraďovala iba silový tréning a kardio mi v zime nejak nelahodilo, myslím, že teraz je ten správny čas to zmeniť :) Včera som sa do toho pustila a stálo to za to ! :) Ako to máte vy ?

Majte sa pekne a behu zdar! :)
A.











Foto: Peter Basala

 Ruksak: H&M, Tenisky: Vans - Footshop, Beanie: New Yorker, Parka: Second - hand,
Mikina: Nike, Rifle: Tally Weijl 

Žiadne komentáre: