Celkový počet zobrazení stránky

streda 19. júla 2017

Sunset with spanish poeople



Ahojte !

Bola som (ako takmer každý víkend) u Juana na byte na pláži v Mazarróne.
 Jeden deň ma vzal na inú pláž než kde zvyčajne chodíme, kvôli kamošom, ktorí ho tam mali čakať.
 Stretli sme sa viacerí, niektorých z nich som už poznala, sadla si na osúšku na piesku, sledovala  západ slnka, potom ma Juan vzal poprechádzať sa pri brehu a zároveň mi ukázať jedno miesto. 
To miesto bol vlastne taký útes, kde voda špliechala na všetky strany a boli sme akoby vnútri skalnatej jaskyne. Potom ma vzal hore na útes, ktorý bol normálne prístupný ľuďom a viedli tam aj schody, dokonale sme videli na celú pláž, ľudí skákajúcich z útesu oproti, západ slnka a nekonečné more.

To bol môj víkend, ktorý sa približuje k slovku dokonalý.

Aj vy majte pekné dni!

Vaša A.♥

-------------------------------------------------------

Hello everyone !

I was (as almost every weekend) with Juan in his rent flat on the beach in Mazarrón.
 One day he took me on the other beach than usually, because of his friend which were 
waiting him there. It was a lot of his friends there, some of them I met before, some not, 
but I has a good time there. 
I was sitting on a towel on the sand there, watching beutiful sunset, walking on the beach with Juan, thn he took me on the beautiful place where a water splashed everywhere and we were like inside of ,,rocky cave“, it was really nice. Then he took me up on the reef, where we saw from this place to the whole beach,to the  people jumping from other reef and to the neverending sea.

I should say  my weekend was perfect.

Talk later, kisses and hug !

Your A. ♥







ranný beh
morning run


Žiadne komentáre: