Celkový počet zobrazení stránky

utorok 18. júla 2017

Internship with Slovak girls in Spain

  
Ahojte !

Keď som dorazila do Španielska kvôli stáži v labáku, vedela som, že okrem mňa majú dosť ďalšie štyri slovenky. Nepoznala som ich, s jednou z nich som si písala, no nič som o nej nevedela. 
V Španielsku som ich čakala tri týždne.
Keď mali dôjsť, celkom som sa bála, čo a ako bude, ale s odstupom času môžem tvrdiť, že lepšie baby ani nemohli prísť ! Myslím, že sme si dosť sadli a ako samé povedali, sme rovnaká krvná skupina !
Ráno chodíme na Univerzitu prázdnym busom, na obed prichádzame s veľkým nákupom domov, varíme si, cvičíme, kúpeme v bazéne, večer popíjame mojito a pozeráme Divokého anjela s Nataliou Oreio, haha :D Cez víkendy festivaly a pláž, sťažovať sa veruže nemôžeme.

Ďalší post čoskoro :)

Užívajte

Vaša A. ♥

----------------------------------------------------------------------------------

Hey everybody !

When I arrived to Spain on an internship, I only knew that I will be with 4 slovak more, but I didn´t know them I just wrote with one of them, but nothing special. I was waiting them 3 weeks in Spain and I was really afraid. Afraid if they will be good or something llike this, but now, after 2 weeks which I know them I should say that they are super cool ! I really like them and how they said to me, we are the same  ,,blood group“ ! ♥
Wr go every morning by empty bus to University, then we arrive with big bags of food to our rent house, then we cook together, do workout, swim in the swimming pool, drink mojito at night and watch telenovela with Natalia Oreio, haha :D we visit festival and beaches during the weekend,
 so It´s better than I thought

Talk later, kisses 

Your A. ♥

                                              
výhľad z našej Univerzity, kde praxujeme
view from our University where we do an internship 



Nákupný deň
shopping day

Kalamáre - moje obľúbené jedlo odkedy som prišla do Španielska
calamares - my favorite food since I arrived to Spain



Universidad Miguel Hernandez in Orihuela



keď sme spolu varili
we cooked together



Nekupovala som si nič, len som proste chcela mať fotky v kabínke počas toho ako som čakala dievčatá v obchode :D
I didn´t buy nothing new, I just wanted nice photo from cabin during I was waiting for girls in the shopping center :D

popíjame Mojito na našej záhrade
 drinking Mojito in the garden


























jamón y queso - šunka a syr. Typický španielsky sendvič
jamón y queso - ham and cheese. Typical spanish sandwich

Žiadne komentáre: