Celkový počet zobrazení stránky

streda 19. júla 2017

Sunset in Mazarrón


Ahojte !

Včerajšok na pláži s Juanom ste si mohli prečítať tu, dnešok bol voľný, nemali sme nič na pláne,
 iba sa večer počas západu slnka prejsť na kopec, ktorý sme videli z okna na byte pri pláži. 
Boli sme tam za 10 min, ale ten výhľad, to teda stálo za to !

Takýto štýl fotiek sa mi veľmi páči, som hrdá na Juana, že s takto vo fotení vyšvihol.
Ja mám rada úpravu fotiek, tú zväčša necháva na mňa, avšak v tomto prípade to nebolo vôbec potrebné, skutočne to bolo také slnkozapadajúceočarujúce.
Hneď takto na začiatku tohto kopca sa nachádzal bar, ktorý som si podľa svetiel všimla už v prvý deň, čo som tu prišla. Je to na kopci, vidno to každý večer z pláže a dosť ma to tam lákalo a teda malo prečo ! Bazén, svetlá, palmy, drinky..tam sa teda oplatí stráviť nejakú tú hodinku, aj dve. 
Fotky Vám ukážem neskôr :)

Zážitkov so Španielska mám čoraz viac a čoraz viac ma to tu láka spoznať to viac a aj v jazyku sa zdokonaľujem, čo ma teší :)

Tak zatím, ozvem sa Vám čoskoro !

Držte sa !


Vaša A. ♥

------------------------------------

Hello everyone !

About my yesterday perfect day on the beach with Juan you can read here
Today we didn´t have any plan we just went to the beach and at evening to go to the mountain 
which I san see it from Juan´s flat.

I really like these type of photos and I am so proud of Juan how he is better and better 
as a photographer.
Editing photos  is my work, but in this case it was not necessary :)
On the beggining to way of this mountain is one really nice bar which we visited after this trip.
 The bar is really beutiful, you can see it from beach, it  has a lot of palm trees,
 lights, swimming pool,.. I will show you photos later.

I have a lot of good memories from Spain and I want know this country every day better and better and I improve my spanish language, so I am really happy for that :)

Talk later , kisses and hug!

Your A. ♥









 



Žiadne komentáre: